וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח איש השוק האפור: "החשוד ניסה לביים תאונה"

8.4.2014 / 11:29

גופתו של מאיר לוי אותרה לפני שלושה שבועות בחולון. כעת הותר לפרסום כי החשוד, ארז שמיל, ירה בלוי וקבר אותו בחול והתנגש עם המכונית בקיר כדי ליצור בה נזקי תאונה מדומים

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: יותם בן-דוד

(צפו בזירת מציאת הגופה, לפני כשלושה שבועות)

איכון טלפוני, תצלומים ממספר רב של מצלמות אבטחה ועדי ראיה: כך הצליחה המשטרה לאתר את גופתו של מאיר לוי, תושב חולון שנרצח לפני שלושה שבועות. המשטרה מאמינה כי הצליחה לפענח את הרצח ועצרה את ארז שמיל בן ה-42 בחשד לביצועו. אתמול (שני) האריך שופט בית משפט בתל אביב שמואל מלמד את מעצרו של שמיל בחמישה ימים, לאחר שהפרקליטות הגישה הצהרת תובע כי בכוונתה להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח. במקביל התיר השופט לבקשת המשטרה לפרסם את פרטי הפרשה.

לוי, חלפן כספים ומלווה בשוק האפור, בילה עם שמיל באירוע ביום בו נעלם. לאחר מכן נראו השניים נכנסים יחדיו למכונית ההונדה של לוי, כששמיל ישב במושב הנהג. עדי ראיה סיפרו כי ראו את שמיל מעביר ללוי חבילה של 300 אלף שקלים במזומן – תשלום על חוב. עד ראיה נוסף ראה את לוי מכניס את החבילה לתא הכפפות של מכוניתו.

ידיעות נוספות על הפרשה:
הערכה: איש השוק האפור שנעדר - נחטף ונרצח
תעלומה: לאן נעלם אחד האנשים המרכזיים בשוק האפור?

המשטרה מעריכה: איש השוק האפור שנעדר - נרצח. יוסי ציפקיס
עדי ראיה ראו את שמיל מעביר ללוי חבילה עם כסף. זירת הרצח/יוסי ציפקיס

כיממה לאחר שנעלם, דיווחו בני משפחתו של לוי למשטרה על היעדרותו. משטרת מרחב אילון פתחה בחיפושים וביצעה מאות פעולות חקירה כדי להביא לאיתורו. איכון הטלפון אפשר לחוקרים לשרטט את נתיב הנסיעה של לוי ושמיל מאולם השמחות ועד לחניון אגד בחולון על גבול ראשון לציון, שם נותק מכשיר הטלפון הנייד של לוי. במהלך הפעילות המשטרתית אותרה מכוניתו של לוי חונה ברחוב ביפו. הרכב נראה שעבר תאונה קשה. חלקו הקדמי ניזוק, כריות האוויר נפתחו וכתמי דם נמצאו בתוך הרכב.

חוקרי המשטרה איתרו כמה מצלמות אבטחה במסלול הנסיעה של הרכב, אז התברר כי שמיל ניסה על פי החשד לביים את הרצח כתאונת דרכים. המכונית התנגשה בקיר בניין ומרכז הפגיעה היה בחלק הימני בצד הקדמי של הרכב - במקום בו ישב לוי. שמיל חשוד שהוביל את לוי בלילה גשום וסוער לחולות שבין חולון לראשון לציון, שם ירה כדור אחד בראשו של לוי. מיד אחר כך הסיע את כלי הרכב על פי החשד ליפו והחנה אותו.

חוקרי המשטרה חקרו את שמיל שלוש פעמים בטרם נמצאה גופתו של לוי. בחקירותיו הראשונות הכחיש תחילה את המיוחס לו ולאחר מכן ביקש לשמור על זכות השתיקה. במשטרה מאמינים כי הוא זה שרצח את לוי והמניע הוא ניסיון להתחמק מתשלום חוב ללוי.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully