וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המחוקק בגד באשתו - ונתפס על חם במצלמות

חבר הקונגרס הרפובליקני ואנס מקאליסטר הושבע לתפקיד לפני פחות מחצי שנה, וכעת פורסמה הקלטה המתעדת אותו בוגד ברעייתו עם אחת מנשות הצוות בלשכה. "אני מבקש מחילה מאלוהים"

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

מחוקק הנמנה על המפלגה הרפובליקנית נתפס על חם כשהוא בוגד באשתו. בכירי המפלגה שומרים על שתיקה בנוגע לפרשה המביכה, שנחשפה כחצי שנה לפני הבחירות הקריטיות לקונגרס.

חבר הקונגרס ואנס מקאליסטר הושבע לכהונתו לפני פחות מחצי שנה. הוא מייצג את מחוז מונרו בלואיזיאנה, והוא נבחר על בסיס מצע שקידם את "ערכי המשפחה והנצרות".

הקמפיין שלו לווה בתשדירים שהציגו את מקאליסטר ואת רעייתו קלי, מכינים קפה ועוגה במטבח עם ארבעת ילדיהם. כמה גדולה אפוא הייתה בושתו, כאשר עיתון מקומי במחוז מונרו השיג תיעוד בו הוא נראה בוגד ברעייתו עם אחת מהעוזרות האישיות שלו.

חדשות נוספות מרחבי העולם
תנין מפלצת: צפו בזוחל האימתני שטרף חמישה בני אדם
הנשיא בוש מגלה: "פוטין השפיל את הכלב הקטן שלי"
החוקרת שעוררה תדהמה אושפזה במחלקה פסיכיאטרית

חבר הקונגרס ואנס מקאליסטר מושבע לכהונתו על ידי יו"ר בית הנבחרים ג'ון ביינר. לצדו: רעייתו קלי. נובמבר 2013. AP
מקאליסטר מושבע לכהונתו ב-2013, לצד רעייתו קלי ויו"ר בית הנבחרים, ג'ון ביינר/AP

מקאליסטר נבחר לקונגרס בנובמבר 2013, בבחירות מיוחדות שנערכו על מושב שהתפנה. אתמול (שני) פורסם הסרטון, המתעד את המחוקק הטרי מתנשק עם העוזרת, במשרדיו המקומיים במונרו. הסרטון צולם ב-23 בדצמבר, חודש בלבד אחרי שהושבע מקאליסטר לתפקידו בנוכחות רעייתו.

בעיתון Ouachita Citizen זיהו בוודאות את מקאליסטר ואת המשרד שבו צולם. כמה שעות אחרי הפרסום, פרסם מקאליסטר הצהרה לעיתונות: "אין ספק שמעדתי, ואני מבקש מחילה. אני מבקש מחילה מאלוהים, מרעייתי, מילדיי ומהצוות שלי, ומהבוחרים שהצביעו עבורי כדי שאשרת אותם. אני יודע שאמון שצריך להרוויח, בין אם אתה בעל ובין אם אתה חבר קונגרס. אעשה הכל כדי לזכות בחזרה באמונו של כל מי שאיכזבתי".

המפלגה הרפובליקנית לא פרסמה תגובה רשמית לסרטון. משרדיו של חבר הקונגרס היו נעולים אמש, ועוזריו מסרו כי הוא "מבקש פרטיות ברגע קשה זה". העיתון לא דיווח כיצד הסרטון הגיע לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully