וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט אולמרט לשעבר ייחקר בחשד להדחת עד

במסגרת החקירה בגין החשד לשיבוש הליכי משפט מצד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עלה חשד כי עו"ד נבות תל צור ניסה בעבר להניא את שולה זקן מלחתום על הסדר טיעון

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

(בווידאו: מסתמן - אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש הליכים)

עו"ד נבות תל צור, שייצג בעבר את אהוד אולמרט במשפט מעטפות הכסף, צפוי להיחקר באזהרה בתחילת השבוע הבא בחשד להדחת עד. לוואלה! חדשות נודע אמש (שישי) כי במסגרת חקירתה של ראש לשכתו לשעבר של אולמרט שולה זקן במשטרה בנושא החשש לשיבוש הליכי משפט מצד אולמרט, עלו גם חשדות כלפי עו"ד תל צור, שלפיהן הוא ניסה בעבר להניא את זקן מלחתום על הסדר טיעון עם הפרקליטות.

גם אהוד אולמרט עצמו צפוי להיחקר בתחילת השבוע הבא, כמו גם עורך דין נוסף ולפחות עוד שני אנשי עסקים. חלקם יזומנו לתת עדות וחלקם ייחקרו באזהרה כחשודים.

הרשעת אהוד אולמרט במשפט הולילנד - כותרות אחרונות:
הולילנד הבא כבר בתכנון | דעה
לדור על הרשעת אולמרט: "השופט קבע - אין איש מורם מעם"
ומי מרוויח בגדול מהרשעת אולמרט? נתניהו, והחבר לפיד

שולה זקן ואהוד אולמרט בבית המשפט המחוזי בתל אביב ביום הכרעת הדין בתיק הולילנד. מרץ 2014. עידו ארז, מערכת וואלה! NEWS
אולמרט וזקן בבית המשפט, השבוע/מערכת וואלה! NEWS, עידו ארז

מוקדם יותר פורסם כי איש העסקים הבכיר שיעיד במסגרת חקירת שיבוש מהלכי המשפט מצד אולמרט הוא אלפרד אקירוב. יודגש כי איל הנדל"ן המקורב לאולמרט לא ייחקר באזהרה אלא תיגבה ממנו עדות בלבד בשלב זה, בניסיון לבדוק מדוע שילם לזקן 80 אלף שקל.

החשד: אקירוב העביר כסף לזקן תמורת שתיקתה

סברת המשטרה הנבדקת כעת היא שאקירוב העביר את הכסף לזקן בתמורה לשתיקתה בחקירות בפרשיות השונות שבהן היה מעורב ראש הממשלה לשעבר. על פי גרסתו של אקירוב, אולמרט אכן הכיר בינו לבין זקן, אך הוא העסיק אותה בעסקיו תמורת משכורת חודשית לבקשת אולמרט. תפקידה, לפי גרסה זו, היה לשווק חבילות נופש לבתי המלון שבבעלות אקירוב בירושלים ולאחר כמה חודשים היא סיימה את עבודתה.

שלשום העידה זקן פעם נוספת במשטרה במסגרת חקירת החשד לשיבוש מהלכי המשפט מצד אולמרט. עם התקדמות החקירה, צפויים במשטרה לזמן אנשים נוספים לחקירה, ואולמרט עצמו צפוי להיחקר בנושא כבר בשבוע הבא.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 18:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully