וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסמים בקרב המפורסמים: כמה מעורבים נחקרו

כמה בני אדם שעל פי החשד רכשו מריחואנה מאייל פלג, לשעבר הבעלים של 2 מועדונים בת"א, כבר נחקרו. בקרוב צפויים להיחקר גם שחקן ושחקנית מפורסמים ומפיק מוביל בעולם האופנה

אילוסטרציה. ShutterStock
במשטרה מקווים שהמפורסמים יפלילו את פלג/ShutterStock

חוקרי מרחב ירקון חקרו הבוקר (שישי) כמה בני אדם שעל פי החשד רכשו מריחואנה מאייל פלג, לשעבר הבעלים של המועדונים "שלוותה" ו"רגינה", שנעצר לאחרונה בחשד להפצת סמים. בכוונת המשטרה לגבות בקרוב עדויות משורה של ידוענים, בהם שחקן מפורסם ששיחק בסדרה ישראלית שעסקה בעולם הפשע ושחקנית מפורסמת שאף מככבת באחד הקמפיינים המובילים בעולם העסקי. ברשימת האנשים שצפויים להיחקר נמצא גם מפיק מוביל, שנחשב לדמות מובילה בעולם האופנה.

עוד חדשות מהארץ:
פרסום ראשון: אלפרד אקירוב הוא איש העסקים ששילם לזקן
שומר נדרס למוות על ידי משאית באתר פסולת בתל אביב
הסרסור בנערות: "התחברו דרך בנות שאהבו השפלות"

אתמול הותר לפרסום כי פלג נעצר לאחרונה בחשד שהפיץ סמים בקרב עשרות בני אדם. עם מעצרו נתפסה רשימה ובה כ-30 לקוחות, בהם גם הדמויות הידועות. בתחילה ניסו במשטרת תל אביב להסתיר את היקף פעילותו ונמנעו לספר כי בין לקוחותיו שורה של מפורסמים. רק אמש, בעקבות הפרסומים בערוצי הטלוויזיה, הודו במשטרה כי בין הלקוחות שלו שורה של מפורסמים. בכוונת המשטרה להשתמש בעדותם על מנת להפלילו.

במשטרת תל אביב מקווים שעדויותיהם של המפורסמים יסייעו בהפללתו של פלג בכל הקשור לסחר בסמים. לפי שעה, מסרבים במשטרה לחשוף מי מבין 30 האנשים המופיעים ברשימה מסר עדות הבוקר. בינתיים, בית משפט השלום בעיר האריך אתמול את מעצרו של פלג עד תחילת השבוע הבא וככל הנראה חוקרי המשטרה יידרשו לעבוד גם במהלך השבת כדי לחקור את החשודים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully