וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה באמת קרה לטיסת מלזיה 370 שנעלמה?

3.4.2014 / 12:50

הסרט המיוחד "מלזיה 370: המטוס שנעלם" ישודר ביום הראשון הקרוב בערוץ סמית'סוניאן, ומבטיח להתעמק בתעלומה, פחות מחודש לאחר היעלמות המטוס

חיפושים אחר מטוס מלזיה איירליינס שנעלם בים. 11 במרץ 2014. רויטרס
חיפושים בחודש במרץ אחר המטוס שנעלם/רויטרס

סרט מיוחד בשם "מלזיה 370: המטוס שנעלם" ישודר ביום ראשון הקרוב (6 באפריל) בערוץ סמית'סוניאן. הסרט יבחן את היעלמות טיסה 370 של מטוס מלזיה איירליינס, ומובטח בו ניתוח מעמיק של האסון והשפעתו על עתיד התעופה.

הסרט, שיימשך שעה, יעסוק בפרטים על מטוס הבואינג 777, הטכנולוגיות המעורבות בחיפוש ונהלי התעופה שעשויים להשתנות בעקבות האסון. איך יכולה בימינו טיסה מסחרית עם 239 נוסעים להעלם לפתע? האם מטוסים מודרניים אינם מצויידים בטכנולוגיית תקשורת חדשנית, שעוקבת ומקליטה כל דקה את הפרטים של תהליך הטיסה? מה האסונות האוויריים הגדולים של השנים האחרונות לימדו על התעשייה שסומכת כל כך על המדע והטכנולוגיה?

בוב ואן דר לינדן, יו"ר מחלקת אווירונאוטיקה של מוזיאון החלל והתעופה הלאומי בוושינגטון, אומר בסרט: "מאוד לא סביר שמטוס ישנה את הכיוון שלו כפי שעשה מטוס זה, בלי התערבות כלשהי ממישהו... מישהו כיבה את הציוד... מישהו תכנת את המחשבים להטיס את המטוס לכיוון אחר. מטוסים לא עושים את זה בעצמם".

הסרט, אגב, לא צפוי להיות משודר בישראל כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully