וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה במים: כריש טרף שחיינית - וצלל איתה למעמקים

3.4.2014 / 11:11

כריסטין ארמסטרונג, בת 63, נעלמה לפנות בוקר באוסטרליה - בחוף שבו אהבה לשחות ב-14 השנים האחרונות. מסוק יצא לאתר את גופתה. "זה אזור יפהפה, עצוב מאוד שזה מה שקרה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

כריש נשך למוות אישה בת 63, בעת ששחתה מול חוף פופולרי בחוף המזרחי של אוסטרליה. הדג אחז בה בשיניו וצלל עמה למעמקים. גופתה טרם אותרה.

האישה, כריסטין ארמסטרונג, נעלמה לפנות בוקר (חמישי) סמוך לכפר תאת'רה שבמדינת בניו סאות' וויילס, כ-340 קילומטרים מדרום לסידני. היא שחתה עם חברים באירוע שנתי, בו מאות שחיינים שוחים הלוך וחזור את 600 המטרים בקטע המים שבין החוף למזח.

ראש המועצה המקומית, ליאן בארנס, אמרה כי הקורבן באה לחוף עם קבוצה שנהגה לצאת מדי בוקר לשחייה בין המזח והחוף. ארמסטרונג עצמה הכירה היטב את החוף, בו שחתה ב-14 השנים האחרונות. "זה אזור כפרי יפהפה על החוף", אמרה בארנס, "ועצוב מאוד שזה קרה".

חדשות נוספות מהעולם
האויב החדש של ראש הממשלה ארדואן: חתול חשמלי
לראשונה מ-2007: חודש ללא הרוגים לארה"ב באפגניסטן
בכיר לשעבר ב-CIA: "רצינו שג'ונתן פולארד יוצא להורג"

ציד כרישים במערב אוסטרליה. פברואר 2014. AP
הממשלה באוסטרליה מתירה לצוד כרישים גדולים המתקרבים לחוף/AP

משפחתה של ארמסטרונג אמרה כי האם הייתה שחיינית ותיקה, שאף התנדבה כמצילה במועדון השחייה המקומי. "השחייה גרמה לה לשמחה רבה והביאה לה חברים רבים. מוקיריה יתגעגעו אליה בעצב, ובפרט בעלה זה 44 שנים, רוב". סירה נשלחה כדי לאתר את גופתה של ארמסטרונג, והצוות מסתייע במסוק משטרתי. לא ברור איזה מין של כריש תקף אותה.

אמש אותרה סמוך לפרת' גופתו של גבר בן 38, שנעדר זה שבוע. על הגופה אותרו סימני נשיכות כריש, אך משטרת אוסטרליה לא יודעת לקבוע אם האיש ננשך לפני שמת, או רק אחרי שטבע.

בתחילת השנה הנהיגה ממשלת אוסטרליה מדיניות שנויה במחלוקת, המתירה לצוד כרישים בתנאים מסוימים. 72 מצופים עם קרסים חדים הוצבו במרחק קילומטר אחד מול פרת' ובשאר החופים הפופולריים בדרום-מערב המדינה. במקרה שכריש בגודל 3 מטרים ומעלה נלכד בהם, לדייגים מותר להרוג אותו.

  • עוד באותו נושא:
  • כרישים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully