וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלבנון יש מספיק עצים לקברים לחיילים הישראלים"

מזכ"ל חיזבאללה נסראללה אמר בנאום כי ארגונו חזק משהיה במלחמת לבנון. הוא טען כי בישראל טועים אם לחשוב שהארגון ימנע ממלחמה עמה בגלל מעורבותו העמוקה בלחימה בסוריה

נסראללה: "הטענה שבידנו נשק כימי - מגוכחת".
אמר שחיזבאללה היה צריך להתערב בלחימה בסוריה מההתחלה. חסן נסראללה

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר היום (שבת) כי ארגונו חזק יותר מאשר היה במלחמת לבנון השנייה. בנאום ששודר בערוץ הטלוויזיה של רשת אל מנאר אמור:"אם ישראל חושבת שלא ניכנס למלחמה עמה בשל התערבותנו בסוריה – היא טועה", הוסיף נסראללה. "ההתנגדות הצליחה בהשבת האדמה והחזרת האסירים, ובהגנה על הדרום ועל הגבולות. בלבנון יש זהב ועץ. מהעץ מייצרים ארונות קבורה לחיילים הישראליים והם מוכנים לכל מי שפולש לאדמה זו".

"השיקולים שעושים הישראלים לא מובילים אותם לאופציה של המלחמה – הישראליים יודעים שההתנגדות נהייתה חזקה. אנו לא רוצים מלחמה והאויב יודע שהלבנונים פיתחו את יכולותיהם והוא מחשיב את הדבר הזה בשיקוליו"

"הבעיה בלבנון היא לא שחיזבאללה מתערב בסוריה, אלא שהוא לא עשה את זה קודם", אמר נסראללה בהתייחסו לביקורת שנשמעת על מעורבות ארגונו במלחמת האזרחים בסוריה.

כמעט במקביל להתבטאות זו, דווח כי נהרגו שלושה חיילים מצבא לבנון ועוד שישה נוספים נפצעו בפיצוץ מכונית תופת בכניסה למחסום צבאי באזור העיר ערסאל, הסמוכה לגבול הסורי.

עוד בוואלה! חדשות
ישראל מוכנה לשחרר 400 אסירים תמורת הארכת המו"מ
"ידיד התאהב בטיפוס ובטיולים ושם מצא את מותו"
כך שתקה ישראל וחמקה בהצלחה מפיגוע גרעיני

תיעוד: אנשי חיזבאללה מניחים מטען על גדר המערכת. דובר צה"ל
אנשי חיזבאללה סמוך לגבול/דובר צה"ל

בתקופה האחרונה חלה הסלמה בגבול הצפון. הלילה נהרגו שני בני אדם מאש צה"ל סמוך לגבול ישראל-סוריה, מדרום לאזור שמול העיר קוניטרה. נבדקת האפשרות שמדובר בחוליה שהתכוונה לחדור לשטח מדינת ישראל. הכוח זיהה את החשודים, שככל הנראה עברו את גדר הגבול וירה לעברם. זוהתה פגיעה בשניים מהם, שנהרגו. האירוע נחקר, ונבדקת אפשרות שמדובר בניסיון פיגוע.

לפני כשבועיים נפצעו ארבעה חיילי צנחנים, אחד מהם באורח קשה מאוד, לאחר שג'יפ סיור שבו נסעו עלה על מטען חבלה מצפון ליישוב מג'דל שמס ברמת הגולן, סמוך לגבול עם סוריה. שני חיילים נוספים נפצעו באורח בינוני, וסגן-מפקד גדוד נפצע קל. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. בתגובה לתקרית, תקף צה"ל מוצב של צבא סוריה באזור קוניטרה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חיילי צה"ל פונו לבית החולים רמב"ם בחיפה, מרץ 2014. אדריאן הרבשטיין
פצוע מהנחת המטען ברמת הגולן מפונה לבית החולים רמב"ם/אדריאן הרבשטיין

בתחילת החודש סוכל פיגוע באותה גזרה כשכוח צה"ל זיהה כמה חשודים בצפון הרמה, סמוך לגדר, שעה שעסקו בהנחת מטען. הכוח, שהורכב מלוחמי חי"ר ושריון, פתח באש לעבר החוליה וזיהה פגיעה. בכלי תקשורת בערבית דווח כי שני אנשי חיזבאללה נורו על ידי צה"ל, אולם הארגון לא הגיב באופן רשמי על התקרית. גורם ביטחוני בכיר אמר כי מדובר בחוליה שפעלה בשליחותו של ארגון הטרור הלבנוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully