וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בקמפיין הדני: "עשו סקס - למען המדינה"

חברת תיירות החליטה לתרום להעלאת שיעור הילודה הנמוך בדנמרק והיא מעודדת את הזוגות להזמין את חופשתם לפי ביוץ האישה. הפרס – חיתולים לשלוש שנים וחופשה משפחתית מפנקת

הביוץ מתקרב? זמן לצאת לחופשה: חברת תיירות דנית מצאה דרך מקורית להעלות את המודעות להידרדרות בשיעור הילודה במדינה ופתחה בקמפיין שקורא לאזרחים לצאת לחופשות ולעשות סקס. "עשו זאת עבור דנמרק! דנמרק עומדת בפני משבר", קראה הפרסומת, שדחקה בדנים לצאת לחופשה רומנטית.

לפי נתוני הממשלה, שיעור הילודה בשנת 2013 בדנמרק היה הנמוך זה עשורים – עשר לידות על כל אלף תושבים. רק ב-1983 שיעור הלידות היה נמוך יותר - 9.9 לכל אלף תושבים. לפי ה"קופנהגן פוסט", מרבית הזוגות שואפים להוליד שניים או שלושה ילדים, אך אחד מכל חמישה זוגות נותר חשוך ילדים.

צפו בפרסומת המשעשעת:

"מחקרים הראו כי הדנים עושים 46% יותר סקס בזמן חופשה, ומשום שיותר סקס מעלה את הסיכויים ליותר ילדים – אנו קוראים לכם לצאת לחופשה רומנטית להצלת עתידה של דנמרק", קרא הקמפיין. אם ההוצאות הגדולות המלוות בהרחבת המשפחה מונעות מהדנים לעשות את הצעד הזה, בחברת התיירות מצאו פתרון חלקי: מי שישתתף בקמפיין ויתכנן את החופשה לפי ביוץ האישה – ולבסוף היא תהרה – ייכנס להגרלה של אספקת חיתולים לשלוש שנים, עגלת תינוק וחופשה משפחתית מפנקת.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
עכברוש באורך 40 ס"מ זינק מארון המטבח: "מפלצת"
"השערות סמרו": נחש חדר לכיתה בשיעור חינוך מיני
תיעוד: נהגת הקטר נרדמה - והרכבת "טיילה" בתחנה

  • עוד באותו נושא:
  • דנמרק
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully