וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ממשלת מלזיה: "המטוס התרסק. אין ניצולים"

נציגי הממשלה והחברה אישרו בפני משפחות הנעדרים: "למרבה הצער, ובוודאות גבוהה, טיסה MH370 התרסקה באוקיינוס ההודי, ממערב לעיר פרת'". הקרובים יטוסו הלילה לאוסטרליה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

ראש ממשלת מלזיה, נג'יב רזאק, אישר רשמית היום (שני) כי טיסה 370 התרסקה באוקיינוס ההודי, וכי אבד כל סיכוי לאתר ניצולים. בהצהרה קצרה שנשא בקואלה לומפור, קרא רזאק לכבד את פרטיות המשפחות.

מטוסים וכלי שיט ממשיכים לסרוק בים אחר שברים אפשריים של המטוס, והצי האמריקני שולח לאזור כלים מיוחדים לאיתור הקופסה השחורה שלו.

זמן קצר לפני התדרוך המיוחד של הממשלה הודיעה חברת "מלזיה אירליינס" לקרובי המשפחה של נעדרי המטוס כי אבדה כל תקווה לאתר את יקיריהם: "לצערנו, יש להניח מעל לכל ספק סביר כי טיסה MH370 התרסקה וכי איש מהנוסעים לא שרד. כפי שתשמעו מראש הממשלה, עלינו להכיר בכך כי כל הראיות מצביעות על כך שהמטוס התרסק בדרום האוקיינוס ההודי".

ראש ממשלת מלזיה נג'יב ראזק מודיע כי טיסת מלזיה אירליינס התרסקה וכי לא אותרו ניצולים. קואלה לומפור, 24 במרץ 2014. רויטרס
ראש ממשלת מלזיה, נג'יב רזאק, מודיע על אובדן המטוס, היום/רויטרס

ראש הממשלה המלזי אמר: "חוקרי התאונות וחברות הלוויינים ערכו חקירות נוספות בנוגע למידע, וניסו לשפוך אור נוסף על הממצאים. בהתבסס על החקירות החדשות שלהם, עולה כי המטוס טס לאורך הנתיב הדרומי, וכי המיקום הסופי של הטיסה היה ממערב לעיר פרת'. אזור זה מרוחק מכל יבשה קרובה, ולכן, בעצב כבד ובחרטה רבה, עליי להודיע לכם כי פירוש המידע הזה הוא שהטיסה התרסקה באוקיינוס ההודי. אנו מוסרים את המידע הזה מתוך כבוד למשפחות".

עוד קודם לכן, נציגי ממשלת מלזיה וחברת "מלזיה אירליינס" הגיעו למלון בבייג'ינג שבו שוהים קרוביהם של הנעדרים הסינים מהטיסה. בלילה ימריאו הקרובים לאוסטרליה.

לבית המלון הגיעו גם פראמדיקים, כדי לסייע למשפחות שקיבלו את הבשורה המרה להתמודד איתה. עקבותיו של הבואינג 777-200 נעלמו כשהמריא בטיסה MH370 מקואלה לומפור לבייג'ינג ב-8 במרץ, לפני יותר משבועיים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בני המשפחות של נעדרי טיסה 370 של מלזיה אירליינס. בייג'ינג, 24 במרץ 2014. רויטרס
בני המשפחה של הנעדרים הסינים ממתינים לבשורה, הבוקר בבייג'ינג/רויטרס

הבוקר הודיעה אוסטרליה כי צוותי חיפוש מטעמה זיהו ארבעה עצמים באזור החיפוש אחרי שברי המטוס המלזי. ספינה אוסטרלית יצאה כדי לבחון את העצמים: אחד מהם אפור-ירוק וצורתו עגולה, ואחר כתום ומלבני.

מטוס סיור ימי מדגם "אוריון" הבחין הבוקר בעצמים, במרחק של 2,500 קילומטרים מדרום-מערב לפרת'. לא מדובר באותם "עצמים בהירים" שסין איתרה בתצפית ממטוס איליושין 76, שהמריא מוקדם יותר היום לחיפושים באתר סמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully