וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הסחיטה: "כך העניש 'הסנדק' את עד המדינה"

רכב בשווי 400 אלף שקלים שפורק לגורמים, מזומן בשווי חצי מיליון שקלים ומספר רב של חשבונות בנק, דירות ונכסים – אלו הן רק חלק מהראיות בפרשת הסחיטה החמורה. צפו בתמונות

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

קצת יותר מיממה לאחר חשיפת פרשת הסחיטה החמורה, במסגרתה מעורבים העבריין הבכיר איתן חייא (המכונה "הסנדק", א.א), הפרקליט המוכר אמנון זכרוני ומנכ"ל קבוצת כדורגל מליגת העל, מתבררים פרטים נוספים על השיטות של החשודים לכאורה: על פי החשד, באחד המקרים, גנבו החשודים את רכבו של אחד מעדי המדינה בפרשה - ופירקו אותו לגורמים.

עוד כתבות בוואלה! חדשות
פרשת הסחיטה: עדי מדינה נגד חייא ומנכ"ל הכדורגל
פרשת סחיטה חמורה: עו"ד מוכר ועסקן ספורט בכיר נחקרו
עו"ד זכרוני על פרשת הסחיטה: לא חשוד, מסרתי עדות

לדברי המשטרה, עד המדינה, שנמלט מהארץ לפני כמה שבועות, עזב כשבחנייתו חונה ג'יפ מסוג "אינפיניטי". על פי החשד, מנהל קבוצת הכדורגל וחייא, יחד עם כמה מאנשיהם, גנבו את הרכב היוקרתי, ששוויו מעל 400 אלף שקלים. הם פירקו אותו לאחר שהחליטו להעניש את בעליו, שנמלט מהארץ מחשש לחייו.

מכונית עד המדינה וכסף שנמצא בכספת בפרשת הסחיטה של איתן חייא, מרץ 2014. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
ג'יפ ה"אינפיטי" שפורק לגורמים, לפי החשד על ידי איתן חייא ומנכ"ל קבוצת הכדורגל/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

שלדת הרכב המפורק (בתמונה), שנתפסה על ידי בלשי ימ"ר תל אביב במהלך החקירה הסמויה, היא רק חלק מחומרי החקירה שנאספו בפרשת הסחיטה. במהלך פעילות המשטרה, הגיעו שלשום (שני) החוקרים לבתיהם של החשודים ואיתרו כמה כספות, בחלק מהן נמצא מזומן בהיקף של חצי מיליון שקלים, שהוחרם על ידי המשטרה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מכונית עד המדינה וכסף שנמצא בכספת בפרשת הסחיטה של איתן חייא, מרץ 2014. דוברות משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
אחת מהכספות שהתגלו, ושייכת על פי החשד לבתו של איתן חייא/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת ישראל

במסגרת החקירה, חילטה המשטרה בשבועות האחרונים ארבעה כלי רכב, מספר רב של חשבונות בנק וכמה דירות ונכסים. אחת מהכספות שהתגלו (בתמונה) שייכת לבתו של איתן חייא, והיא הכילה מטבע זר ועשרות אלפי שקלים במזומן.

אתמול: מעצרם של חייא ושבעה חשודים נוספים הוארך

העבריין חייא ומנכ"ל קבוצת הכדורגל חשודים כי סחטו במשך שנים ובסכומים של עשרות מיליוני שקלים בעלים של אולם שמחות ביפו ובעלי עסקים נוספים, וניסו להשתלט על עסקיהם. שני עדי המדינה שגייסה המשטרה, ביניהם בעל הרכב שפורק, היו שותפים לעסקים של השניים וסיפקו מידע על הסחיטה באיומים, הלבנת ההון וטובות ההנאה.

להערכת המשטרה, כמה מבעלי העסקים שהיו לחייא ולמנכ"ל קבוצת הכדורגל זכו ל"ביקורים" של אנשי זרוע, "חיילים" של חייא. באחד המקרים, הושלך רימון רסס לעבר בית של בעל חוב מראשון לציון. הרימון התפוצץ, אך בדרך נס לא היו נפגעים. במקרה אחר, על פי החשד, פרצו העבריין חייא ומנכ"ל קבוצת הכדורגל לבית עסק שבעליו היה חייב להם כסף לביצוע "הליך הוצאה לפועל" לשם השתלטות על העסק.

הוארך מעצר העבריין איתן חייא החשוד בסחיטה. דניאל בוק
איתן חייא, הבוקר בבית משפט השלום בתל אביב/דניאל בוק

אתמול האריך בית משפט השלום בשמונה ימים את מעצרם של חייא ושל שבעה חשודים נוספים. בין השבעה גם מנכ"ל קבוצת כדורגל בליגת העל, ששמו טרם הותר לפרסום. "המשטרה יודעת לספר סיפורים", הוא אמר אתמול בבוקר בבית המשפט. חייא עצמו קילל ואמר על השוטרים: "כל המנאייק פה".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully