וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני נוסעים עם דרכונים גנובים היו במטוס שהתרסק

9.3.2014 / 0:03

ברשימת הנוסעים שהעבירה "מלזיה אירליינס" מופיעים שמות של אוסטרי ואיטלקי, שמסמכיהם נגנבו לאחרונה בתאילנד. החיפושים האוויריים אחר שברי המטוס הופסקו עד שעות הבוקר

רויטרס

השלטונות באיטליה ובאוסטריה הכחישו אמש (שבת) את הדיווחים על כך שאזרחיהן היו על המטוס המלזי שאבד עמו הקשר מוקדם יותר אתמול, באזור חצי האי קמאו שבדרום ויאטנם. על המטוס מסוג בואינג 777, שיצא מבירת מלזיה, קואלה לומפור, לכיוון בייג'ינג, בירת סין, היו 12 אנשי צוות ו-227 נוסעים.

ברשימת הנוסעים אותה העבירה חברת התעופה "מלזיה איירליינס" הופיעו שמותיהם של כריסטיאן קוזל בן ה-30 מאוסטריה ולואיג'י מרלדי בן ה-37 מאיטליה. אולם, משרד החוץ האוסטרי אמר כי קוזל כי אותר על ידי המשטרה בביתו, והוא דיווח שדרכונו נגנב ממנו לפני כשנתיים במהלך טיול בתאילנד.

עוד חדשות מהעולם
מלזיה: זוג שהרעיב למוות את המשרתת - יוצא להורג
ארדואן: אבחן להוציא את פייסבוק ויוטיוב מחוץ לחוק
המטעמים הסיניים מפיצים זיהום נדיר בניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיזור שבו אבד הקשר עם המטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרד החוץ האיטלקי מסר הודעה דומה, בה נאמר כי אף אזרח איטלקי לא היה בטיסה, אך סירב למסור פרטים נוספים בנושא. העיתון האיטלקי "קוררה דלה סרה" דיווח כי דרכונו של מרלדי נגנב ממנו לפני כחודש, אז ביקר גם הוא בתאילנד. המשטרה באיטליה טרם אישרה את הידיעה.

בכיר במודיעין האמריקני מסר לניו יורק טיימס כי סוכנויות המודיעין חוקרות את היעלמות המטוס, אך נכון לעכשיו אין קצות חוט. "עד כה לא זיהינו סימן לפעולת טרור, והדרכונים הגנובים אינם בהכרח מצביעים על כך", אמר.

במהלך היום איתרו מטוסי חיל האוויר של וייטנאם שני כתמי נפט בים, עשרה ו-15 קילומטרים דרומית למדינה, במהלך החיפושים אחר המטוס המלזי. עם זאת, אין כל אינדיקציה כי שני הכתמים קשורים בהכרח למטוס עמו אבד הקשר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קרובי הנעדרים מהמטוס המלזי בנמל התעופה בסין. רויטרס
קרובי הנעדרים בנמל התעופה בסין/רויטרס

על פי אחמד ג'אהורי יחיאה, מנכ"ל מלזיה איירליינס, לא התקבלו אותות מצוקה מהמטוס, דבר המעיד כי היעלמות המטוס היא תוצאה של אירוע פתאומי וקטסטרופלי. החיפושים האוויריים אחר המטוס הופסקו עם רדת הלילה, אולם החיפושים באמצעות כלי שיט נמשכים.

ראש ממשלת מלזיה, נג'יב רזק, אמר כי 15 מטוסי קרב ותשע ספינות מבצעים סריקות אחר המטוס האבוד. לחיפושים הצטרפו מטוסי קרב וספינות חילוץ של ארצות הברית, סין, הפיליפינים וסינגפור. דובר הצי השביעי האמריקני מסר כי המשחתת "פינקני" נשלחה לאזור.

קרובי משפחה של נוסעי המטוס התאספו בשדה התעופה בקואלה לאמפור. "ספרו לנו את האמת!", קרא אחד מהם עובדי חברת התעופה, עד שהורחק מהמקום, "הם אומרים שהם לא יודעים איפה המטוס נמצא. זאת בדיחה?". קרובי המשפחה מקבלים סיוע מהרשויות בשדות התעופה בקואלה לומפור ובבייג'ינג. "אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לאתר את המטוס", אמר שר התחבורה המלזי, הישאמודין חוסיין, לכתבים בבירה.

(עדכון ראשון: 19:26)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully