וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה נוספת נגד ברלד: בת 35 טוענת שהטריד גם אותה

שלומי גבאי

26.2.2014 / 7:25

במהלך הלילה הגישה האישה תלונה נגד הקומיקאי, בטענה שהוטרדה מינית על ידו. הוא זומן לחקירה בתחנת חדרה, ובמהלכה ייערך לו עימות עם המתלוננת הראשונה, קטינה בת 17

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

תלונה נוספת נגד הקומיקאי ירון ברלד: תושבת מרכז הארץ בת 35 לחייה הגישה לפנות בוקר (רביעי) תלונה בתחנת חדרה, ובה טענה כי ברלד ביצע בה מעשים מגונים. יצוין כי אופי המעשים שעליהם התלוננה הצעירה, זהים בתיאורם לאלה שתוארו בתלונה הראשונה נגדו, אותה הגישה נערה בת 17. הבוקר זומן ברלד לחקירה נוספת בתחנת המשטרה בחדרה, ובמהלכה יקיימו החוקרים עימות בינו לבין המתלוננת הקטינה.

כפי הנראה, מדובר בעבירה שבוצעה לכאורה לפני כ-17 שנה, בזמן שירותו הצבאי של ברלד. על פי החשד, הקומיקאי ניסה לכפות את עצמו על המתלוננת בזמן ששהו יחדיו במגורים בבסיס הצבאי שבו שירתו יחדיו. המתלוננת התנגדה והתלוננה על מעשיו כבר אז בפני גורמים צבאיים, אולם רק כעת, לאחר שהבינה כי היא לא היחידה שהותקפה על ידי ברלד לכאורה החליטה להגיש תלונה רשמית. במשטרה מעריכים כי צפויות תלונות נוספות נגד הבדרן.

"ברלד התנהג אליי באלימות, הוא כפה עצמו עליי למרות שהתנגדתי", אמרה המתלוננת בת ה-35 לחוקרים.

ברלד נעצר אתמול בחשד לתקיפתה של המתלוננת הראשונה. הוא נחקר בתחנת משטרת חדרה בעקבות תלונה שהגישה הנערה - עמה יש לו היכרות מוקדמת - על כך שביצע בה מעשה מגונה. ברלד, שמשתתף בתוכניות הסאטירה "ארץ נהדרת" ו"בובה של לילה", הודה בהיכרות עם הנערה, אך הכחיש את המעשים המיוחסים לו.

ירון ברלד. ניר פקין
מתלוננת נוספת נגדו. הקומיקאי ירון ברלד/ניר פקין

גורם במשטרה מסר כי העבירה נעשתה לכאורה בשבת האחרונה, כשהשניים נפגשו ברכבו של ברלד. על פי החשד, הוא נגע בנערה במקום רגיש בגופה בניגוד לרצונה, ובתגובה היא יצאה מהרכב. הוא שוחרר אמש בתום חקירתו למעצר בית של חמישה ימים. חקירת האירוע נמשכת. מזכיינית ערוץ 2 "קשת" נמסר בתגובה: "השחקן לא ייקח חלק בתכנית ארץ נהדרת עד שיתבררו כל הטענות".

"לא נעים, לא טוב, אבל יהיה בסדר", אמרה ורדה ברלד, אמו. "הוא תמים, הוא נאיבי, הוא מקסים. אנחנו חושבים שהוא לא עשה שום דבר רע. זה התפקיד שלהם (של המשטרה) לעשות את העבודה.

עו"ד ליאור אפשטיין, המייצג את ברלד הוסיף: "ירון בחר במהלך אמיץ מאוד - להסיר את איסור הפרסום, כדי למקד את הנקודה שמדובר בחקירה שקשורה אליו, ולא לאף אחד אחר, וכדי לאפשר למשטרה לפעול בתנאים של היעדר לחץ תקשורתי".

התיק הזה (התלונה הראשונה) אינו קשור לעבירות מין. הוא קשור להתנהגות אנושית בין שני אנשים שהיו ידידים, והקשר ביניהם אינו מובן לכל אחד מאיתנו, אבל בבסיסו הוא היה כן (אמיתי). הוא היה אנושי הקשר הזה התרסק - בין אם על סלע המציאות ובין אם בגלל פעולה שמישהו עשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully