וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שטרית הודיע על התמודדות לנשיאות המדינה

24.2.2014 / 14:23

"זכיתי לתגובות חיוביות והחלטתי להודיע על התמודדותי לתפקיד", אמר חבר הכנסת בישיבת סיעת "התנועה". לבני: "מאיר עומד בכל הקריטריונים. כולנו בתנועה נתמוך בו"

צילום: עומר מירון, עריכה: יותם בן-דוד

חבר הכנסת מאיר שטרית (התנועה) הודיע בצהריים (שני) על התמודדותו לתפקיד נשיא המדינה. "עשיתי בדיקות בתקופה האחרונה, זכיתי לתגובות חיוביות והחלטתי להודיע על התמודדותי לתפקיד" אמר שטרית במהלך ישיבת סיעת "התנועה". "במוסד הנשיאות צריך לעמוד אדם ראוי לתפקיד, מאיר עומד בכל הקריטריונים. כולנו בתנועה נתמוך בו", כך אמרה יו"ר המפלגה ציפי לבני. בינתיים שטרית טרם החל בהחתמת חברי כנסת לצורך ההתמודדות ועל פי ההערכות, סיכוייו להיבחר נמוכים.



עוד על המרוץ לנשיאות המדינה:
פרס מבהיר: "מתנגד להארכת כהונתי, אפרוש ביולי"
העבודה המליצה על בן-אליעזר כמועמדה לנשיאות
דליה דורנר הודיעה על התמודדותה בבחירות לנשיאות

חבר הכנסת מאיר שטרית בהתכנסות סיעת קדימה, כנסת,  יולי 2012. עומר מירון
שטרית זכה לתמיכה של יו"ר המפלגה לבני/עומר מירון

בשבוע שעבר דווח כי בכוונת ראש הממשלה בנימין נתניהו לפעול לשינוי חוק יסוד: נשיא המדינה, כך שהעם הוא זה שיבחר את הנשיא. בגלי צה"ל דווח כי נתניהו שוקל להביא לכנסת את אישור הארכת כהונתו של הנשיא שמעון פרס בשנה נוספת, כדי להיערך מבחינה לוגיסטית לכך. פרס הודיע בתגובה כי הוא מתנגד להארכת כהונתו "והוא עומד על דעתו לסיים את כהונתו בזמן הנקוב על פי החוק הקיים, בסוף יולי 2014" – כך נמסר בהודעה מטעם בית הנשיא.

מועמדותו של שטרית מצטרפת לזו של ח"כ בנימין בן-אליעזר (העבודה), ראובן ריבלין (הליכוד), שכבר אסף שישה תומכים מתוך עשרה חברי כנסת הדרושים על מנת להתמודד לתפקיד, שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר וזוכה פרס נובל לכימיה פרופ' דן שכטמן.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully