וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעיית ניצב ארביב מסרה עדות על פרשת פינטו במח"ש

27.1.2014 / 12:50

זוגתו של מפקד יחידת להב 433 החשוד בקבלת טובות הנאה מהרב נשאלה בנוגע לקשרי בעלה עם אנשי הרב. ארביב עצמו צפוי להיחקר בימים הקרובים. פרקליטו: "לא קיבל זימון להתייצב"

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

רעייתו של מפקד יחידת להב 433 במשטרה, ניצב מנשה ארביב, החשוד שקיבל טובות הנאה מהרב יאשיהו פינטו, מסרה אמש (ראשון) עדות בנושא במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בירושלים. במקביל תושאלו כמה עדים בימים האחרונים במטרה לשפוך אור על הפרשה. בימים הקרובים ככל הנראה צפוי ארביב עצמו להיחקר.

במהלך העדות של רעיית ארביב, היא נשאלה בנוגע לקשרים של בעלה עם אנשי הרב ועם הרב עצמו והייתה צריכה להתייחס לשורה של ראיות שהוצגו בפניה על ידי החוקרים, הקושרים לכאורה את ארביב לטובות ההנאה. כעת, מתכוננים בפרקליטות לקראת חקירתו של ארביב.

עוד על פרשת פינטו:
ניצב ארביב לוואלה!: "הרגשה מצוינת, הכול בסדר"
מח"ש תבחן את אמינות החומר המפליל של פינטו על ארביב
המפכ"ל: "מי שלא יעמוד בנורמות - לא יהיה במשטרה"

החשד: בכיר במשטרה קיבל טובות הנאה מהרב פינטו. אבי כהן
ארביב לצד הרב פינטו/אבי כהן

בא כוחו של ניצב מנשה ארביב, עו"ד גדעון פישר, ביקש להדגיש כי רעיית ארביב לא נחקרה באזהרה. "מדובר בהמשך הליך הבדיקה של מח"ש, שבמסגרתו נגבתה ממנה עדות בנושא אחד בלבד. גורמי מח"ש אף ציינו בפניה כי מדובר בהליך בדיקה. ניצב ארביב עצמו לא קיבל זימון להתייצב במסגרת תהליך הבדיקה", מסר עו"ד פישר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

ארביב טוען שהנושא נבדק כבר בעבר

חקירתו של ארביב צפויה להיות קשה, בשל הכמות הגדולה של הראיות שנאספו, הקושרות אותו לכאורה לטובות ההנאה. עוד נבדקות טענות שהעלה ארביב, לפיהן סוגיית טובות ההנאה נבדקה עוד בטרם נכנס לתפקיד ראש להב 433, והבדיקה העלתה כי אין ממש בטענותיו של הרב פינטו.

בניגוד לטענה זו, פרסם בשבוע שעבר משרדו של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הודעה לפיה הבדיקה שנעשית בנוגע לחומר המפליל לכאורה שסיפק הרב פינטו על ניצב ארביב, עוסקת במידע חדש שנמסר לרשויות האכיפה בשבועות האחרונים וטרם נבדק בעבר. עוד נמסר כי בתום דיון שנערך בהשתתפות פרקליט המדינה שי ניצן ובכירים בפרקליטות, בשלב זה לא התקבלה החלטה אם לפתוח בחקירה פלילית נגד ארביב.

קודם לכן דווח כי במחלקה לחקירות שוטרים מבקשים לבחון את האותנטיות של החומרים ה"מפלילים" לכאורה שהועברו נגד ארביב על ידי אנשי הרב. כחלק מהבדיקה, נטען כי במח"ש מעוניינים לברר אם החומרים הללו, שאמורים להציג ראיות לטובות הנאה שקיבל לכאורה מהרב, לא עברו מניפולציה, או "טופלו" על ידי הגורמים שהעבירו אותם לידי המחלקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully