וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סה טו: הולנד הודיע על פרידה מבת זוגו הנבגדת

בתום התלבטות ממושכת הודיע הנשיא הצרפתי כי הוא מסיים את מערכת היחסים עם ואלרי טרירוולייר, לאחר חשיפת הרומן שניהל. טרירוולייר הודתה בהתרגשות לאנשי הארמון על מסירותם

צילום: FRANCE 24, עריכה: טל רזניק

(צפו: נשיא צרפת מתייחס לרומן במסיבת עיתונאים, השבוע)

בעקבות הסערה התקשורתית שחשפה כי הוא מנהל רומן עם שחקנית צרפתייה, נשיא צרפת פרנסואה הולנד הודיע אמש (שבת) על פרידה מבת זוגו ואלרי טרירוולייר. "אני מעוניין להודיע כי סיימתי את מערכת היחסים שלי עם ואלרי טרירוויילר", מסר לסוכנות הידיעות הצרפתית. הוא ציין כי הוא מוסר את הדברים כאדם פרטי ולא כנשיא, שכן הם נוגעים לחייו האישיים. כמה שעות אחר כך הגיבה גם טרירוויילר בת ה-48 לפרידה, והודתה בהתרגשות בחשבון הטוויטר שלה לאנשי הארמון הנשיאותי. "תודתי נתונה לצוות הנפלא בארמון האליזה. לעולם לא אשכח את מסירותם והתחשבותם בזמן עזיבתי", כתבה. היום היא צפויה לנחות בהודו, לצורך פעילויות צדקה.

מוקדם יותר אתמול דיווח העיתון הצרפתי "ז'ורנל דה דימאנש" על כוונתו של הולנד לעשות כן, אחרי התלבטות ממושכת באשר לעתיד מערכת היחסים. כמה שעות לאחר דיווח זה, פרסמה לשכתו של הולנד הודעת הכחשה, לפיה הולנד לא יודיע אתמול על הפרידה.

עוד בוואלה! חדשות:
יום השנה להפלת משטר מובארק: מתיחות שיא במצרים
מאות מכתבים של אדריכל השואה בכספת בתל אביב
מפתה? "130 מיליון דולר לגבר שיינשא לבתי הלסבית"

לפני כשבועיים חשף הצהובון הצרפתי "קלוזר" כי הולנד מנהל רומן עם השחקנית הצרפתייה ג'ולי גאייה. במגזין פורסמו תמונות בהן נצפה נשיא צרפת מבקר בלילה את גאייה כשהוא חבוש בקסדה ורכוב על קטנוע.

המגזין קלוזר מדווח כי נשיא צרפת פרנסואה הולנד והשחקנית ז'ולי גאייה "מאוהבים כבר שנתיים". 17 בינואר 2014. קלוזר, צילום מסך
החשיפה במגזין הצרפתי "קלוזר"/צילום מסך, קלוזר

הפרסומים בתקשורת הסיטו את תשומת הלב הציבורית מסבב פגישות שערך הולנד עם מדינות שונות, שנועדו לשפר את מצב האבטלה בצרפת, הכלכלה השנייה בגודלה באירופה. מסיבת עיתונאים שכונסה על מנת לחשוף את התכניות הכלכליות של נשיא צרפת, הופרעה על ידי שאלות בנוגע לחייו הפרטיים, זמן קצר לפני שהתכוון לבקר ברומא כדי להיפגש עם האפיפיור.

לפי הסקרים, הולנד בן ה-59 הוא הנשיא הכי לא פופולארי על אזרחי צרפת בתקופה המודרנית. הוא הבטיח בעבר להילחם באבטלה הגואה במדינה, אולם הוא אינו נוחל הצלחה גדולה בנושא. הסקרים מראים כי רק 11% מהצרפתים אוהדים את הנשיא שלהם, וגם נתון זה נמצא במגמת ירידה מתמדת.

להולנד ארבעה ילדים ממערכת היחסים הקודמת שלו עם סגולן רויאל, חברה בכירה במפלגה הסוציאלית שבחרה בה כמועמדת לנשיאות. רויאל הודיעה על פרידתה מהולנד מיד אחרי שהפסידה בבחירות לניקולה סרקוזי ב-2007. טרירוויילר, בעלת טור בנושא אומנות בשבועון הצרפתי "פריז מאץ'", אינה נשואה להולנד אך מילאה את תפקיד הגברת הראשונה באירועים רשמיים לאחר בחירתו במאי 2012.

(עדכון ראשון: 13:50)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנשים בחייו. השחקנית ז'ולי גאייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully