וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטח רקטות נורה מעזה לאשקלון; צה"ל תקף ברצועה

מערכת כיפת ברזל יירטה חמש רקטות שנורו הלילה לעבר יישובי מועצת חוף אשקלון. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. בתגובה לירי חיל האוויר תקף מטרות ברצועת עזה

הצבת כיפת ברזל בשדרות. דצמבר 2013. שי מכלוף
זיהתה ופגעה. מערכת כיפת ברזל באזור הדרום/שי מכלוף

מחבלים פלסטינים ירו הלילה (חמישי) שש רקטות מרצועת עזה לעבר אשקלון ויישובי מועצה אזורית חוף אשקלון – לא היו נפגעים או נזק. מערכת "כיפת ברזל שיירטה" את מטח הרקטות פגעה בחמש מהן. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח. כוחות הביטחון ערכו סריקות באזור כדי לאתר את שרידי הרקטות. בתגובה לירי תקף חיל האוויר מטרות ברצועת עזה. הפלסטינים דיווחו על חמישה נפגעים בתקיפות.

עוד בוואלה! חדשות:
החשד: הרב פינטו שיחד קצין בכיר מאוד במשטרה
נתניהו על המו"מ: "שומרים על האינטרסים שלנו כדי להגיע להסכם"
פוקדים את קבר של שרון: "התעניין בכל אחד מאיתנו"


בהודעת דובר צה"ל נכתב כי "כלי טיס של חיל האוויר תקף משגר מוטמן, אתר לאחסון אמצעי לחימה, אתר לייצור אמצעי לחימה ומוקד פעילות טרור בצפון רצועת עזה. זוהו פגיעות מדויקות במטרות".

במערכת הביטחון מעריכים כי הירי בא בתגובה לתקיפת צה"ל השבוע בשטח הרצועה, כיוון שמחבלים פלסטינים שיגרו רקטות זמן קצר לאחר הלוויתו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון בגבעת הכלניות הסמוכה לחוות שקמים. הרקטות שנורו בתחילת השבוע התפוצצו סמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה, מבלי לגרום לנפגעים או נזק. מערכות האיכון זיהו את הרקטות, אולם לא נשמעה אזעקת "צבע אדום". לאחר כשעה קלה דווח על שתי רקטות נוספות שהתפוצצו במועצה האזורית שדות נגב.

שיגור רקטה מרצועת עזה לעבר ישראל, 19 נובמבר 2012. רויטרס
רקטות שנורו מרצועת עזה לישראל/רויטרס

בערב יום שני דיווחו הפלסטינים על תקיפות של חיל האוויר ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל. לפי הדיווחים, הותקפו אתרים של הג'יהאד האיסלאמי בחאן יונס ובדיר אל-בלח. כמו כן, הותקף אתר של גדודי אל-קודס בתוך העיר עזה. לא דווח על נפגעים כתוצאה מהתקיפות. מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במתחם צבאי במרכז הרצועה ובתשתית טרור בדרום הרצועה. "צה"ל ימשיך לפעול בנחישות כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר מדובר צה"ל, שהטיל את האחריות על חמאס.

עדכון ראשון: 1:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully