וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה ברוסיה: 6 גופות ומטעני חבלה ליד סוצ'י

9.1.2014 / 13:30

המשטרה איתרה שישה גברים שנרצחו במכוניותיהם, במרחק לא רב מהכפר האולימפי. אחד מהם נמצא כשמטען חבלה לידו. טקס הפתיחה בסוצ'י יתקיים בעוד פחות מחודש

שוטרים מאבטחים את רחובות העיר סוצ'י. 30 בדצמבר 2013. רויטרס
כלבן ברחובות סוצ'י. האבטחה בשיאה לקראת פתיחת המשחקים/רויטרס

רוסיה הציבה יחידות ללוחמה בטרור סמוך לכפר האולימפי בסוצ'י, אחרי שהמשטרה איתרה שש גופות של גברים בארבע מכוניות שונות. על הגופות אותרו פצעי ירי. אחד המתים נורה בראש, וגופה נוספת נמצאה כשמטען חבלה לידה, ובתוכו מסמרים.

הגופות התגלו אמש (רביעי) בשתי זירות רצח בסטברופול שבאזור הקווקז. המשטרה הוזעקה למקום אחרי שתושבים דיווחו על קול פיצוץ. השירות החשאי, ה-פ.ס.ב, כיתר את הזירות השונות ופתח בחקירה. המתים זוהו כתושבים מקומיים, שניים מהם נהגי מונית שנמצאו מתים במושב האחורי של כלי הרכב שלהם. עוד שניים נמצאו מתים מחוץ למכוניות.

אולימפיאדת החורף, שתיפתח בעוד פחות מחודש, מעמידה על הכף את יוקרתו הפוליטית של הנשיא ולדימיר פוטין. רוסיה כבר הגבירה את רמת האבטחה באזור סוצ'י, ברקע פיגועי ההתאבדות הרצחניים בעיר וולגוגרד ואיומי הטרור בקווקז.

37 אלף שוטרים וסוכנים חשאיים מאבטחים את המשחקים, שטקס הפתיחה שלהם יהיה ב-7 בפברואר. האיש המבוקש ביותר ברוסיה, מנהיג המורדים הצ'צ'נים דוקו אומרוב, קרא ללוחמיו לעשות פיגועים בכפר האולימפי.

נקמה שחורה: סיפורן המצמרר של המתאבדות המוסלמיות

המרחק בין סוצ'י (A) לזירות הרצח (B)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully