וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'מאריו מון חתם באולימפיאקוס

הפורוורד (2.03, 33) האתלטי מצטרף לאלופת היורוליג, אך לא יוכל לשחק באירופה עד לתחילת הסיבוב השני בטופ 16

אולימפיאקוס הפתיעה היום (רביעי) כשהודיעה על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'מאריו מון. הפורוורד האמריקאי לא יוכל לשחק בסיבוב הראשון של שלב הטופ 16, ומשחק הבכורה שלו יהיה רק לקראת סוף חודש פברואר. ההחתמה של אלופת היורוליג בשנתיים האחרונות מגיעה שבוע בלבד לאחר שהפתיעה וצירפה את אקס מכבי אשדוד מארדי קולינס.

ג'מאריו מון במדי שארלוט בובקטס. Chuck Burton, AP
מצטרף לאלופת אירופה. ג'מאריו מון/AP, Chuck Burton

מון (2.03, 33) היה אחד המטביעים המרשימים בתקופתו ב-NBA, ואף זכה לקליפ מיוחד מהליגה של עשרת ההטבעות הגדולות שלו. אחרי שנתיים בקולג' הקהילתי מרידיאן הוא ניסה את מזלו בדראפט ה-NBA אך לא השיג חוזה. אחרי עונה אחת בליגת הפיתוח הוא הצטרף להארלם גלובטרוטרס והמשיך לתקופה נוספות בליגות החצי מקצועניות ותקופה קצרה במקסיקו.

בקיץ 2007 חתם מון בטורונטו לשנתיים, ואחרי שהרשים במחנה המקדים לעונה הוא נכנס לסגל הסופי. עונת הבכורה שלו הייתה יוצאת מן הכלל, הוא רשם 8.5 נקודות והוסיף 6.2 ריבאונדים, ואף זכה בתואר רוקי החודש של המזרח בינואר. בעונתו השנייה החל בנסיגה מסוימת ונשלח בטרייד למיאמי כשהוא רושם 7.1 נקודות ו-4.5 ריבאונדים. מון חתם בעונת 2009/10 על חוזה לשנתיים בקליבלנד ונשלח באמצע העונה שלאחר מכן בטרייד לקליפרס. בעונת 2011/12 קיבל הזדמנות נוספת, הפעם במדי שארלוט, אך נחתך לאחר שמונה משחקים. בשנתיים האחרונות שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully