וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא הסופה: 200 עובדי חברת חשמל נפשו באילת

למרות עשרות אלפי בתי האב ברחבי הארץ שנותקו מרשת החשמל, דווח בערוץ 2 כי מהנדסים של החברה בילו בהשתלמות בעיר הדרומית. היום, עדיין 8,000 בתים מנותקים מהרשת

צילום: מור שאולי, עומר מירון, אדריאן הרבשטיין, דוברות חברת חשמל, ערוץ 7; עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

הסערה הגדולה שהכתה בישראל במהלך סוף השבוע האחרון גרמה לשיבושים חמורים בשגרת חייהם של מאות אלפי ישראלים. כבישים רבים נחסמו – ביניהם צירים מרכזיים ביותר כמו כביש מספר 1 - הלימודים ביישובים רבים בחלקים שונים של הארץ בוטלו, וקווי תחבורה ציבורית רבים לא פעלו. אך נראה כי הבעיה החמורה ביותר שהתגלעה בשל הסערה "אלכסה", היא ניתוקם של עשרות אלפי בתי אב בישראל מרשת החשמל. אפילו היום (שני), חמישה ימים מאז פרוץ הסופה, מנותקים 8,000 בתי אב מהרשת, יותר מצי מהם בירושלים.

אולם, למרות שכל כך הרבה אזרחים נותרו ללא חשמל, ללא יכולת לחמם או להאיר בצורה נאותה את ביתם, דווח אתמול בערוץ 2 כי 200 מהנדסים עובדי חברת החשמל בחרו דווקא לנפוש באילת, במקום להירתם למשימת תיקון התקלות בישובים השונים. על פי הדיווח, הנופש יצא לפועל על אף הוראה ברורה של המנכ"ל, אלי גליקמן, בסוף השבוע, שקבע כי כל ההשתלמויות מבוטלות.

הסערה הגדולה - עדכונים אחרונים:
מנכ"ל חברת החשמל: "היום יחוברו כל היישובים"
נשארים בבית: גם היום לא יתקיימו לימודים בירושלים
"ההבדל בין חיים למוות": הכירו את גיבורי הסופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובד חברת חשמל שדווקא לא יצא לנופש מטפל בתקלה, סוף השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

"בהמשך להנחיית המנכ"ל, מבוטלות כל ההשתלמויות בחברה לשבוע הקרוב, כולל ההשתלמויות המקצועיות", נכתב בחוזר המנכ"ל שהוצא בעיצומה של הסערה. לפי הדיווח בערוץ 2, העובדים, שירדו לאילת לנופש משולב בהשתלמות מקצועית, השהייה מומנה מכיסם וביטולה היה עולה כמיליון שקלים. בהנהלה זעמו על אותם עובדים. המנכ"ל גליקמן הבהיר כי כל העובדים שנפשו באילת יועמדו לדין משמעתי. גם יו"ר ועד העובדים הארצי בחברת החשמל, מיקו צרפתי, תקף את ועד המהנדסים ואמר כי המעשים הללו בלתי נסבלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

8,000 בתי אב ללא חשמל

כאמור, הבוקר התעוררו ב-8,000 בתים בישראל ליום החמישי ללא חשמל. חברת החשמל הצליחה לחבר לרשת במהלך הלילה כמה יישובים בעוטף ירושלים, בהם: אבני חפץ, אלון מורה, אלון שבות, אפרת, מוצא, עמינדב, קריית ענבים, אדורה, דולב, חלמיש, כוכב השחר, מכמש, נוקדים, קריית ארבע שבי שומרון, סוסיא, עותניאל, שבי שומרון, תלם, תקוע וכרמל. יישובים שחוברו חלקית הם עפרה, אבו גוש, הר ברכה, טלמון, יצהר, מבשרת ציון, מעוז ציון, רחלים ועלי. בחברת החשמל אומרים כי במהלך 12 השעות הקרובות יחוברו גם כפר תפוח, ליפתא, מגדלים ועין ראפה. בצפון הארץ, למעט תקלות נקודתיות, כל היישובים מחוברים לחשמל. מנכ"ל החברה אלי גליקמן מסר הבוקר כי "היום יחוברו כל היישובים במדינת ישראל לרשת החשמל" - הן בצפון והן בבירה וסביבתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully