וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלג עד קצה האופק: ירושלים הלבנה ממעוף הציפור

המסוק המשטרתי מספק תמונות יפהפיות של הבירה המושלגת, ושל המאמצים הבלתי פוסקים לפנות את צירי התנועה. על הקרקע עוד בחונים את הנזק, אך מגבוה הכל נראה שקט. צפו

צילום: משטרת ישראל, עריכה: יותם בן-דוד

הבירה נצורה, נגמ"שים של צה"ל פשטו על הרחובות כדי לסייע בחילוץ המשפחות וכלי הנדסה כבדים פועלים בצירי התנועה הראשיים. ולצד כל אלה, ירושלים כוסתה במעטה לבן, עבה מכפי שהיה זה עשרות שנים. צילומי היחידה האווירית של המשטרה מספקים הצצה מגבוה על כל אלה, וחושפים עד כמה חזקה הייתה הסופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנגמ"שים פורצים את הדרך בבירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, מחברת החשמל נמסר כי כ-9,000 משפחות בבירה עדיין לא חוברו לרשת החשמל והצוותים של חברת החשמל עמלים על כך. במקביל, מאות כלים פועלים בשעות האחרונות באזור ירושלים והצפון, במטרה לפרוץ את הדרכים החסומות לתנועה ולסייע לתושבים. יותר ממאה ג?יפים, משאיות צבאיות, מיכליות דלק וסולר, 35 נגמ"שים ויותר מ-100 כלים כבדים (טרקטורים, שופלים, דחפורים ומשאיות לפיזור מלח) פועלים לשם כך.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ירושלים מושלגת, דצמבר 2013. טלי מאייר
חומה לבנה/טלי מאייר

משרד הביטחון פועל להעביר 35 טון מלח לירושלים ולצפת, ונערך לספק כמה אלפי מנות חמות לתושבים המנותקים מחשמל. על פי הערכת משרד התחבורה, כביש מספר 1 ייפתח לתונעת תחבורה ציבורית סביב השעה 19:30 בערב. המשטה קוראת לנהגים להימנע מהלגיע לאזור עם כלי רכב פרטיים.

שלג בירושלים, 14 בדצמבר 2013. עומר מירון
שלג בירושלים, 14 בדצמבר 2013/עומר מירון
ירושלים מושלגת, דצמבר 2013. טלי מאייר
ירושלים מושלגת, דצמבר 2013/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully