וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בקריית גת: פצוע קשה בפיצוץ

בן 36 נפצע בראשו מפיצוץ שאירע ברכבו. הוא פונה לטיפול בבית החולים סורוקה שבבאר שבע. המשטרה בודקת אפשרות לפיה האיש ממשפחת מגידיש היריבה לדומרני היה על הכוונת

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

גבר בן 36 נפצע באורח קשה בפיצוץ שהתרחש במכוניתו בקריית גת. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מחבלת ראש. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ונבדקת אפשרות שמדובר בניסיון חיסול.

סמוך לשעה 18:30 הגיע לתחנת מד"א בקריית גת איש שטען כי נפגע בפיצוץ. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהיו במקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, בסופו פינו אותו לבית החולים סורוקה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הפצוע הוא ממשפחת מגידיש, היריבה למשפחת הפשע של שלום דומרני. במשטרה בודקים אם האיש היה קורבן לניסיון חיסול, או אם הוא נפגע ב"תאונת עבודה" כשמטען שהיה ברשותו התפוצץ באופן בלתי צפוי.

בכתבת תחקיר שפורסמה בוואלה! בחודש שעבר פורסם כי על אף ה"אימה" שמטיל דומרני על יריביו ועל אנשים בארגונו, האחים דודו ויאיר מגידיש נטו שלא "ליישר קו" עם הגישה הזאת. "סבתא" ו"כוסית" הם רק שניים מהכינויים שהדביקו לו יריביו בשיחות שניהלו לקראת הניסיון האחרון להתנקש בחייו בספטמבר 2012.

אלימות ומאבקים בין משפחות הפשע - כותרות אחרונות:
אישום נגד דומרני: ”הטיל אימה על הרב רנטגן”
בחודש שעבר: מטען חבלה התפוצץ במכונית ברשפון
”פיצוץ רכב הפרקליט - עבירה על חוקי עולם הפשע”

כתב אישום נגד דומרני: "הטיל אימה על הרנטגן". שי מכלוף
יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. דומרני/שי מכלוף

בתוך כך, הוחלט היום כי שלום דומרני, העומד בראשו של אחד מארגוני הפשיעה החזקים בישראל, ישאר מאחורי סורג ובריח חודשים ארוכים, לכל הפחות. בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע היום כי דומרני ונאשם נוסף, מומי קסנטיני, יישארו במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. השניים נאשמים כי סחטו באיומים רבנים שהיו מעורבים במערכת הבחירות בנתיבות, וכן כי ניסו להשפיע על התוצאות. בית המשפט קבע כי נשקפת מהם מסוכנות שלא מאפשרת להמיר את מעצרם במתקן שירות בתי הסוהר במעצר בית או בחלופת מאסר אחרת. באשר לנאשם השלישי עמנואל אלישע נקבע כי המשך הדיון בעניינו יידחה עד לקבלת תסקיר.

בהחלטת בית המשפט להאריך את המעצר עד תום ההליכים נכתב ביחס לדומרני: "מדוע זה מעורב בבחירות הרחק ממקום מגוריו ומדוע זה יוזמן להשרות 'תחושת בטחון' על מאן דהו או לשמש כמגשר בין שתי חצרות מקובלים גדולים? ל'מוניטין' של שלום דומרני נלווית תשתית ראייתית המלמדת על ביצועם לכאורה של המעשים המיוחסים לו בכתב האישום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully