וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלית בת 7 נדרסה למוות בהולנד: "מחזה נורא"

לי בן שי

10.12.2013 / 14:22

הילדה, בת למשפחה חרדית שעברה להתגורר באמסטרדם בחודשים האחרונים, רכבה על אופניה לצד אביה ונדרסה על ידי משאית זבל. רבה של אמסטרדם: "מנסים לסייע למשפחה"

טרגדיה בהולנד: ילדה ישראלית בת שבע נהרגה בתאונת דרכים באמסטרדם ביום שישי האחרון. כלי התקשורת בהולנד דיווחו כי הילדה, שרכבה על אופניה לצד אביה ברחוב פרדיננד בולסטראט שבשכונת דה פייפ, נפגעה ממשאית זבל ונפצעה אנושות. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה והבהילו אותה לבית החולים, שם מתה מפצעיה. על פי החשד, נהג המשאית הבחין בילדה מאוחר מדי או שלא הבחין בה כלל, כיוון שהייתה ב"שטח המת" במראה. הוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה ושוחרר לאחר מכן.

משרד החוץ סייע למשפחה בטיפול בכל ההליכים הנחוצים מול הרשויות המקומיות להעברת הגופה, שהוטסה על ידי המשפחה מהולנד במוצאי שבת.

הרב רפאל אייפרס, רבה של אמסטרדם, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי מדובר במשפחה חרדית שעברה בחודשים האחרונים להולנד. גופתה של הילדה הוטסה לקבורה בארץ והמשפחה יושבת שבעה בביתם באמסטרדם. "האב ליווה את בתו בדרכה לבית הספר. באותו הרגע הגיעה משאית הזבל ודרסה אותה", סיפר הרב אייפרס. "זה היה אירוע בלתי רגיל שהופיע בכל החדשות. הנהג מרגיש מאוד אשם". הרב סיפר על מאמצי הסיוע של הקהילה היהודית למשפחה, שלה חמישה ילדים נוספים. "אנחנו אוספים כסף בשביל המשפחה, אנחנו מבקרים אותם, עוזרים להם, נותנים צדקה".

הסיפורים החמים בחדשות:
צה"ל: חודשו החיפושים אחר החייל הנעדר גיא חבר
90 אלף בני אדם בטקס האשכבה של מנדלה ביוהנסבורג
בנט מסביב לעולם: שהה 32 ימים בחו"ל ב-8 חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה היה אירוע בלתי רגיל שהופיע בכל החדשות. זירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושבי השכונה הקימו במקום התאונה פינת זיכרון בה הניחו פרחים, נרות ובובות. "הייתי עסוקה בקישוט חלון הראווה לקראת חג המולד כששמעתי את צעקות הילדה", סיפרה לאתר ad.nl מריקה היבמה, בעלת חנות שהייתה עדה לאירוע. "אני עדיין מצטמררת כשאני חושבת על זה".

עד ראייה אחר סיפר כי אביה של הילדה בכה ללא הפסקה. "ראיתי אותה שוכבת בזירת התאונה. "זה קרה ממש מולי וזה היה מהיר מאוד. כשראיתי את הילדה, היה לי ברור שאי אפשר להציל אותה. זה היה מחזה נורא". תושבי השכונה מספרים כי זו התאונה הקשה השנייה שאירעה בתקופה האחרונה באותה הצומת. "אחרי היום בטוח שלא אתן לילדיי לרכב על אופניים בעיר", סיפר אחר התושבים.

לפניות לכתבת: leebenshay@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully