וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת החיסולים: 4 מאנשי אבי רוחן נעצרו במרכז

27.11.2013 / 10:30

הארבעה, בהם קטין בן 17 ובכיר בארגונו של רוחן, נעצרו בחשד להחזקת אמל"ח שאותר בחצר בית בפתח תקווה ולקשירת קשר לביצוע פשע. "החשודים מכחישים מכל וכל את המיוחס להם"

ארבעה חשודים המשתייכים לארגונו של העבריין אבי רוחן, נעצרו הלילה (רביעי) על ידי חוקרי להב 433, בחשד להחזקה של אמצעי לחימה במקום מסתור בחצר בית בפתח תקווה. מעצרם של החשודים התאפשר לאחר שבפעילות של היחידה, זוהה קטין בן 17 שהסתובב בנסיבות מחשידות באזור. במשטרה איתרו את מקום המסתור בחצר הבית בפתח תקווה, ומצאו שם כמה אמצעי לחימה. בלשי היחידה חשדו על סמך מידע מודיעיני כי הקטין מקושר לצ' – "חייל בכיר", הנחשב למספר 2 בארגונו של רוחן, שנעצר אף הוא. יחד עמם נעצרו שני חברי ארגון נוספים, שהובאו לחקירה.

במהלך החקירה, הכחישו החשודים קשר לאמצעי הלחימה. המשטרה מייחסת לחשודים עבירות של החזקת אמצעי לחימה, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד.

המלחמה בפשע המאורגן - כותרות נוספות:
לבני: צעדים למאבק בפשיעה - שימוש במודיעין חסוי ותיקוני חקיקה
פרשת דומרני: "החשדות נגד הרב אברג'ל - ערטילאיים"
אהרונוביץ': "נפעיל מעצרים מנהליים נגד ארגוני פשיעה"

ייבדק הקשר למלחמת החלפנים במרכז

במסגרת החקירה ינסו החוקרים לבדוק אם קיים קשר בין תפיסת אמצעי הלחימה למלחמת עסקי חלפנות הכספים המתנהלת בימים אלו באזור המרכז. במסגרת מלחמה זו, ארגונו של רוחן, המזוהה עם הארגון של יצחק אברג'יל, מנהלים מאבק איתנים מול ארגונו של שי מוסלי. לפי הערכות המשטרה, המאבק הספיק כבר לגבות את חייהם של 17 עבריינים, שניסו לערוק מארגון אברג'יל לארגונו של מוסלי. עם זאת, מהמשטרה נמסר כי החקירה נמצאת בראשיתה ולא ברור לאילו מטרות כוונו אותם אמצעי הלחימה שנמצאו.

פרקליטיו של הבכיר בארגונו של רוחן, עו"ד קובי בן שעיה מסר בתגובה: "החשודים מכחישים מכל וכל את המיוחס להם. אין לי ספק שהתמונה תתבהר נוכח כך שמעצרם היה חפוז מידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully