וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל גולני נעצר בחשד לביצוע "תג מחיר" בשומרון

20.11.2013 / 18:10

החייל בן ה-19 ואחיו בן ה-30, תושבי פתח תקווה, נעצרו בחשד שריססו כתובות "מוות לערבים" ו-"מוחמד חזיר" על אוטובוסים בהתנחלויות, וניקבו צמיגי ניידת משטרה. מעצרם הוארך

חייל צה"ל בן 19 מחטיבת גולני ואחיו, בן 30, נעצרו השבוע בחשד לביצוע פעולת "תג מחיר" בסוף השבוע האחרון. על פי החשד, השניים – תושבי פתח תקווה, ריססו ביום שבת כתובות נאצה, בהן "מוות לערבים" ו-"מוחמד חזיר", על גבי אוטובוסים של חברת "אפיקים" בהתנחלויות עמנואל וקרני שומרון שבשומרון. עוד נחשד כי הם ניקבו צמיגים של ניידת משטרה בקרני שומרון.

בתום חקירה מאומצת של משטרת מחוז ש"י, שכללה שימוש באמצעים טכנולוגיים, נעצר האח הגדול ביום שני. לטענת המשטרה, בטלפון הנייד שלו נמצא תיעוד של האירוע. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשלושה ימים. לאחר שבחקירתו עלה חשד כי גם אחיו הצעיר היה מעורב בפעילות, הוא נעצר אתמול. מעצרו הוארך ביממה ומחר יתקיים דיון נוסף בעניינם של השניים. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בחקירת מצ"ח".

בתוך כך, אתמול גזר בית הדין הצבאי ביפו עונשי מאסר של חמישה חודשים וחצי ושישה חודשים וחצי בפועל על שני חיילי גולני שתקפו פלסטיני בעת שהיה אזוק ותחת משמורתם במוצב בגזרת עזה במאי 2012. הפלסטיני נעצר לאחר שחדר לישראל מגבול רצועת עזה. בנוסף לעונש המאסר, הוחלט להוריד את השניים לדרגת טוראי.

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

לקריאה נוספת:
עונש מאסר לחיילי גולני שהתעללו בפלסטיני כפות
בית פלסטיני הוצת ליד רמאללה: ”ד”ש מעדן – נקמה”
בקבוק תבערה פגע ברכב בגוש עציון, בני זוג נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully