וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ נאשם בהעלמת הכנסות ואיומים: "העד שקרן"

גלעד גרוסמן

20.11.2013 / 16:54

הזמר התייחס לכתב האישום שהוגש נגדו, ותקף את אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש: "מצטער שבחרו להאמין לנוכל ששיחד בכיר ברשות המסים. "פרץ הרוויח 40 אלף בהופעה והצהיר על 15 אלף"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

"אני מצטער שבחרו להאמין לעד נוכל ושקרן ששיחד בכיר ברשות המיסים כדי לפתור בעיות מיסוי שהיו לו באופן אישי, וללכת שבי אחריו בעיניים עצומות. זה הזוי שבמקום שהוא יועמד לדין ואני אהיה עד במשפטו, אני מוצא את עצמי נאשם", כך אמר הזמר קובי פרץ, בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו היום (רביעי) בגין העלמת הכנסות ואיומים.

פרץ תקף את עד המדינה בתיק, אמרגנו לשעבר יוחאי יעיש, אשר בחקירותיו במשטרה אמר שהחליט לגלות את כל האמת על פרץ, לאחר שהוא סירב לסייע לו בקשייו מול מס הכנסה. "חשוב שכולם ידעו שמדובר בעד שהודה כי ביצע את העבירות ובעד שנחשד על ידי הרשות עצמה בקיזוז חשבוניות פיקטיביות, ורק לאחר שפיטרתי אותו הלך והפך את גרסתו", אמר הזמר. הוא הוסיף בנוגע ליעיש כי "מדובר במי שגנב ממני במשך שנים ושרק חקירת רשות המיסים הביאה אותי לגלות את זה". עוד אמר: "אני שם את מבטחי בבית המשפט, אני אלחם על שמי הטוב על מנת שהאמת תצא לאור".

אישום הוגש נגד הזמר קובי פרץ: "איים והעלים מס"

קובי פרץ הגיש תלונה נגד אמרגנו לשעבר. טל אנגלנדר
תוקף את אמרגנו לשעבר. פרץ/טל אנגלנדר

לטענת הפרקליטות, בשנים 2009-2005, הגיש הזמר דוחות כוזבים לפקיד השומה, והשמיט הכנסות בגובה כ-5.2 מיליון שקל. כמו כן, פרץ נאשם שהגיש למנהל מכס ומע"מ ידיעות כוזבות כדי להתחמק מתשלום מס בסך של כ-830 אלף שקל. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין הילה גבאי מפרקליטות מחוז מיסוי וכלכלה, פרץ בן ה-38 ויעיש, שהיה אמרגנו עד השנה שעברה, סיכמו בשנת 2002 כי יחלקו ביניהם את ההכנסות מהופעותיו של פרץ, ממכירת דיסקים, מרינגטונים ומהופעות בטלוויזיה וברדיו. לטענת הפרקליטות, השניים סיכמו כי פרץ יקבל 50% מהרווחים מהופעותיו, לאחר תשלומים לנגנים, זמרות ליווי, הסעות ושירותי הגברה וקול. וכן, 50% מההכנסות האחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"פרץ הרוויח 40 אלף בהופעה והצהיר על 15 אלף"

פרץ, כך נטען, דרש מיעיש לחתום על חוזה פיקטיבי, ולפיו הוא הרוויח במשך שנתיים 7,000 שקל בחודש, ובהמשך הרוויח 12 אלף שקל בחודש. בפועל, השניים המשיכו לחלק ביניהם את הרווחים שייצר פרץ. על מנת להסתיר את הכספים שקיבל, שכר פרץ בשנת 2003 כספת בסניף בנק דיסקונט בתל אביב, בה הפקיד חלק מההכנסות שקיבל מהופעותיו, בסך של 1.4 מיליון שקל לפחות.

כפי שפורסם בוואלה! חדשות, יעיש סיפר לחוקרי המשטרה כי בתחילת דרכו הרוויח פרץ בין 3,000-2,500 שקלים להופעה. אחרי שיצא הדיסק "בלבלי אותי" המחיר עלה לכ-2,000 דולרים להופעה וב-2009 - תקופת השיא של פרץ - הוא גבה כ-40 אלף שקלים עבור כל הופעה. פרץ, לדבריו, הרוויח רק כ-15 אלף שקלים להופעה.

על פי כתב האישום, פרץ קיבל באותן שנים מיעיש כ-6.85 מיליון שקל, אולם דיווח רק על הכנסות בגובה של 1.575 מיליון שקל. בנוסף הוא הגיש למנהל מכס ומע"מ דוחות תקופתיים אשר כללו ידיעות כוזבות כדי להתחמק מתשלום מס בסך של 832 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully