וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דומרני: אחות "הרנטגן" נחתה בארץ ונחקרה

16.11.2013 / 19:59

הרבנית ברוריה זבולוני, הנחשבת לבוררת בעולם התחתון, חשודה כי שוחחה עם ראש ארגון הפשע הדרומי שביקש ממנה שלא לערב את המשטרה, ובכך שיבשה חקירה. היא שוחררה למעצר בית

צילום: יוסי ציפקס, עריכה: טל רזניק

(הארכת מעצרו של שלום דומרני, השבוע)

הרבנית ברוריה זבולוני, אחותו של הרב יעקב איפרגן ("הרנטגן"), נחקרה אתמול (שישי) בנמל התעופה בן גוריון, מיד עם שובה מביקור בן כמה ימים בחו"ל. הבלשים שהמתינו לזבולוני, הידועה כבוררת בעולם התחתון, ביקשו לדעת פרטים על שיחות שקיימה עם ראש ארגון הפשע שלום דומרני, שבמסגרתן שאלה, על פי החשד, אם הוא מאיים על אחיה בניסיון לגרום לו לתמוך בראש עיריית נתיבות יחיאל זוהר בבחירות המקומיות שהתקיימו בחודש שעבר, ולא באייל מסיקה, שהתמודד מול זוהר.

באחת השיחות, לאחר פגישה שהתקיימה בין הרב איפרגן לדומרני, שוחחה לכאורה זבולוני עם העבריין ואמרה: "אני שמחה שהכול בסדר". על פי החשד, דומרני ביקש ממנה שתימנע מלערב את המשטרה בפרשה ולפיכך היא חשודה בשיבוש הליכי חקירה. בתום חקירתה, היא שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים בבית מלון במרכז הארץ.

הוארך מעצרו של שלום דומרני: "לא יאיים על שום רב". יוסי ציפקיס
הארכת מעצרו של העבריין שלום דומרני, השבוע/יוסי ציפקיס

שלשום הוארך בארבעה ימים ולבקשת המשטרה מעצרו של הרב ותושב נתיבות יורם אברג'ל, החשוד כי סייע לדומרני ולאנשיו לסחוט באיומים גורמים שונים בעיר ובהם איפרגן, וזאת כאמור כדי להביא לבחירתו של זוהר לראשות העירייה. זאת, על אף שבדיון שהתקיים יום קודם לכן בבית משפט השלום בראשון לציון מתח השופט מנחם מזרחי ביקורת על המשטרה, וטען כי לא מצא ביסוס ממשי לחשדות נגד אברג'ל. "החשוד משתף פעולה בחקירה, אינו ממלא פיו מים ויש לזקוף זאת לזכותו", אמר. "אין מדובר באדם שדרכו היא עבריינות, וכן לא מצאתי ראיות המלמדות על כך שחשוד זה נקט פעולות משבשות. החשד של היחידה החוקרת ערטילאי".

דומרני עצמו נעצר לפני שבוע יחד עם שבעה חשודים המזוהים עם ארגונו. על פי החשד, אנשי דומרני ניתקו את החשמל והמים במוסדותיו של הרב איפרגן בתקופה שקדמה לבחירות והטרידו את אברכי הכולל שבראשו הוא עומד. בנוסף, המשטרה חושדת כי אנשיו של דומרני הסתובבו בין הקלפיות בעיר ו"עודדו" תושבים להצביע לזוהר. לאחר שהוכרזו תוצאות הבחירות, הם חגגו את הניצחון עם מטהו של זוהר.

עוד בנושא:
השופט: "החשדות נגד הרב אברג'ל - ערטילאיים"
דעה / חדירת הפשע לשלטון - מסוכנת מהטרור
אחרי מעצר דומרני: האם רב בכיר נוסף נסחט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully