וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט: "החשדות נגד הרב אברג'ל - ערטילאיים"

13.11.2013 / 13:36

בדיון בבית המשפט, בסופו נשלח הרב מנתיבות ל-7 ימי מעצר בית, טען החוקר כי הרב הוא זה שביקש מהעבריין לסחוט את הרב איפרגן, אך השופט לא השתכנע: "דרכו אינה עבריינות"

צילום: יוסי ציפקס, עריכה: טל רזניק

(צפו בפרקליטיו של דומרני ושל הרב אברג'ל בבית המשפט ביום ראשון)

התפתחות בחקירת פרשת הסחיטה בנתיבות: במסגרת הדיון היום (רביעי) בבית משפט השלום בראשון לציון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של הרב יורם אברג'ל, אמר אחד מחוקרי המשטרה לשופט כי החשד מתמקד בסברה שהרב המוכר הוא זה ששלח את העבריין שלום דומרני לסחוט את הרב יעקב איפרגן – המכונה "רנטגן", בניסיון להטות את הבחירות לראשות העירייה לטובת ראש העיר הנבחר, יחיאל זוהר. בסופו של הדיון, הורה השופט על שחרורו של הרב אברג'ל למעצר בית של שבעה ימים. בנוסף, על הרב נאסר לצאת מהארץ. את הרב מייצג עו"ד תמיר סננס ואילו את עוזרו של הרב מייצג עו"ד שחר חצרוני.

אולם, למרות החשדות החמורים של המשטרה נגד הרב, ביקר השופט בדיון, מנחם מזרחי, את פעולת המשטרה בנושא, וטען כי לא מצא ביסוס ממשי לחשדותיה. "החשוד משתף פעולה בחקירה, אינו ממלא פיו מים ויש לזקוף זאת לזכותו", אמר השופט מזרחי. "אין מדובר באדם שדרכו היא עבריינות, וכן לא מצאתי ראיות המלמדות על כך שחשוד זה נקט בפעולות משבשות". לבסוף, קבע השופט כי "החשש של היחידה החוקרת ערטילאי".

הוארך מעצרו של שלום דומרני: "לא יאיים על שום רב". יוסי ציפקיס
. דומרני בבית המשפט, השבוע/יוסי ציפקיס

בשבת האחרונה נעצר ראש ארגון הפשע שלום דומרני, יחד עם שבעה חשודים המזוהים עם פעילות ארגונו, בחשד לכך שסחטו באיומים כמה אנשים בעיר נתיבות - בהם "הרנטגן", בניסיון להביא לבחירתו מחדש של ראש העיר יחיאל זוהר. יום לאחר מכן, נעצר גם הרב אברג'יל בשל חשד למעורבותו מסוימת שלו בסחיטה. לפי החשד, אנשי דומרני ניתקו את החשמל והמים במוסדותיו של הרב המפורסם במהלך הבחירות והציקו לאברכי הכולל שבנשיאותו. כפי הנראה, הסיבה למעשים הינה תמיכת הרב במתחרה של זוהר בבחירות - אייל מסיקה.

בנוסף, כך על פי החשד, במהלך הבחירות בנתיבות הסתובבו אנשי דומרני בין הקלפיות ו"עודדו" תושבים להצביע לטובת ראש העיר הנבחר יחיאל זוהר. אנשי המחנה המתחרה התרעמו על כך שאנשי דומרני מסתובבים באזור, ובסגירת הקלפיות, לאחר שהוכרז המנצח, חגגו אנשי דומרני יחד עם מטה זוהר.

לקריאה נוספת:
דומרני נעצר בחשד שסחט את "הרנטגן" מנתיבות
ראש העיר נתיבות: לבדוק הקשר בין דומרני ל"רנטגן"
חדירת הפשע לשלטון - מסוכנת מהטרור / דעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully