וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבת נבדקה בשידור חי, וגילתה: "יש לי סרטן"

איימי רובארך, כתבת רשת ABC, הודיעה כי חלתה בסרטן השד. עמיתיה לתכנית, בהם המגישה רובין - שהחלימה מסרטן - הפצירו בה לעשות ממוגרפיה. ביום חמישי היא תעבור כריתה כפולה

מתוך כתבת רשת ABC

כתבת רשת אי-בי-סי, איימי רובארך, הודיעה כי חלתה בסרטן השד. היא גילתה את המחלה אחרי שעמיתיה הפצירו בה לעבור בדיקת ממוגרפיה בשידור חי בתכנית "בוקר טוב אמריקה".

רובאך תעבור ביום חמישי כריתה כפולה ולאחר מכן ניתוח לשחזור שדיים. לדבריה, היא סירבה בתחילה לעבור את הממוגרפיה הפומבית, אך שוכנעה בחשיבות הבדיקה אחרי שהמנחה המגישה את התכנית, רובין רוברטס, שחלתה בסרטן ב-2007 והחלימה, אמרה לה שהבדיקה חשובה כדי להציל חיים.

"לעולם לא חשבתי שהחיים שינצלו יהיו החיים שלי", אמרה רובאך, שהצטרפה לרשת אי-בי-סי בשנה שעברה אחרי שעזבה את הרשת המתחרה, אן-בי-סי.

איימי רובאך מנחת רשת ABC שחלתה בסרטן. AP
איימי רובאך. דחתה את הבדיקה מטעמים שונים עד שאולצה לעבור אותה בשידור/AP

רובאך, בת 40, נבחרה לעבור את הבדיקה בשידור משום שהיא נחשבת לאישה שהגיעה לגיל בו מומלץ להתחיל לעשות ממוגרפיה. היא נשואה ואם לשניים, ואמרה שעבודתה וגורמים נוספים גרמו לה לדחות את הבדיקה עד כה.

כשנערכה לה הבדיקה, אמרה רובארך כי הממוגרפיה כאבה הרבה פחות ממה שחשבה. כעבור כמה שבועות נערכה לה בדיקה נוספת, ולתדהמתה נמסר לה כי חלתה בסרטן.

מנחת התכנית, רובין רוברטס, חלתה בצורה מוקדמת של סרטן השד ב-2007. היא עברה ניתוח, כימותרפיה וטיפולים בהקרנות. בשנה שעברה היא אובחנה כחולה בתסמונת המיאלודיספלסטית - מחלת דם חמורה המכונה "פרה-לוקמיה". היא נעדרה מהתכנית במשך חצי שנה ועברה השתלת מוח עצם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully