וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנה של פחד: פתחה את התנור – וגילתה נחש ענק

אם לארבעה מבריטניה נחרדה לגלות את הזוחל בתוך המכשיר החדש, שעתיים בלבד לאחר שאפתה בו פיצה. "פשוט עמדנו שם המומים", סיפרה. לאחר בירור קצר הוא הוחזר לביתו המקורי

ארוחה שאיש לא הזמין: קארן ג'קסון, תושבת העיירה בלית' בצפון בריטניה, נחרדה לגלות במעמקי תנור הגז החדש שקנתה נחש פיתון ענקי, מזדחל בעצלתיים במקום שבו אפתה שעתיים קודם לכן פיצה.

לפי אתר החדשות הבריטי "מטרו", התקרית המבעיתה אירעה ביום שני האחרון. ג'קסון, אם לארבעה בת 41, שמעה לפתע את בתה צועקת בבהלה מהמטבח. כשהגיעה לשם, הבחינה עד מהרה באורח הלא-קרוא – נח לו בתוך תנור האפייה. "הכול היה בסדר, והשתמשנו בתנור מדי יום ללא בעיות", שחזרה ג'קסון. "ביום שני פתאום שמעתי את בתי צורחת. רצתי לתנור וראיתי נחש מתפתל שם. פשוט עמדנו שם המומים", תיארה.

גם בן זוגה כריס פטרו התקשה לעכל את שראו עיניו בתנור. "פשוט לא האמנו", סיפר. "אנחנו לא יודעים דבר על נחשים, ולא ידענו אם הנחש הזה ארסי", הסביר. ג'קסון מיהרה לטלפן למשטרה ולארגון בריטי למען בעלי חיים. לבסוף היה זה ידיד של המשפחה, שמגדל נחשים לשם תחביב, שחילץ את הנחש בעזרת קולב.

כל שנותר לבני הזוג לעשות כעת היה ליצור קשר עם החנות שבה רכשו לאחרונה את התנור, בניסיון להבין כמה זמן שכן בו הזוחל, שאורכו עשוי להגיע לכשני מטרים. אז התגלה כי בעל החיים הפתלתל שייך לבתו החורגת של אחד העובדים, ששמחה לפגוש בו, ודאי יותר מהמשפחה שאירחה אותו מבלי לדעת על כך במשך כמה ימים.

עוד על נחשים:
צפו: ארבעה נחשי קוברה מגוננים על תינוק ישן
קשיש אבד ביער, שרד 3 שבועות כשאכל סנאים ונחשים
אפקט הפחד: איך סייעו הנחשים לבניית המוח האנושי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully