וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשקלון חוששים מהפשיעה: "המטענים יגיעו לבתים"

רמי שני

3.11.2013 / 11:34

ראש העיר הנבחר ציין כי הוא פועל לתגבר את ביטחון התושבים, שחוששים מעליית מדרגה. "חשבנו בהתחלה שזה גראד", סיפרו בעלי עסקים במרכז המסחרי הסמוך, החוששים מבריחת תושבים

צילום: יוסי הופמן, שי מכלוף עריכה: טל רזניק

מכת חיסולים: ראש עיריית אשקלון הנבחר איתמר שמעוני אמר היום (ראשון) כי אם יהיה צורך, הוא יפעל כמו ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני, כדי להבטיח את שלומם של תושבי העיר, על רקע החיסול האחרון. "נקודתית, לראש עירייה אין הרבה מה לעשות, אבל בראייה קדימה, יש לי תכניות לתגבר נושאים הקשורים לביטחון התושבים", הוא אמר. "אני לא חושש להיות כמו רודי ג'וליאני, אם זה מה שנצטרך לעשות".

שמעוני הבהיר כי הוא סומך על המשטרה בנקודה זו וכי הוא מקווה שהשקט ישוב במהרה: "שוחחתי על כך עם מפקד המחוז של המשטרה, והבנתי ממנו שעליית המדרגה היא רוחבית, לא רק מחוזית. אני סומך עליו שיידע מה צריך לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היום זה כאן, מחר זה יכול להיות אצלי בבית". זירת האירוע, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושבים רבים הגיעו הבוקר לראות את שרידי הפיצוץ שהחריד אמש את מרכז העיר. "חשבנו בהתחלה שזה גראד", סיפרו בעלי עסקים במרכז המסחרי הסמוך. "הכול רעד כאן. למזלנו לא נגרם נזק, אבל אני לא יודע איך אני משמר אצלנו את הלקוחות", אמר בעל בית קפה במרכז המסחרי. "זה מפחיד". ליד המקום שבו הופעל המטען, ישנם שלושה מרכזים הומי קהל: אצטדיון הכדורגל העירוני, המרכז המסחרי ומכללת אשקלון. הפיצוץ לא גרם להם נזקים, אולם החשש באזור הוא מפני בריחת תושבים, שתביא לירידת ערכי נדל"ן.

באשקלון חוששים כי הכנופיות בעיר יעברו במהירות לביצוע פיגועים באמצעים אחרים, כמו הטמנת מטענים במקומות מגורים של שותפים לארגוני הפשיעה. "היום זה כאן, מחר זה יכול להיות אצלי בבית", אמרה אמש רותי, שבאה לראות את הרכב הבוער. תושבים בעיר הביעו תקווה כי זה היה ניסיון החיסול האחרון, אולם הם חוששים מאפשרות של ניסיונות נוספים. יצוין כי המשטרה הצליחה לפני כמהדשים לעצור כנופיית עבריינים שעסקה בייצור ובכנה של מטעני נפץ לפי הזמנת ארגוני פשיעה,ולא נשללת האפשרות שחלק מהמטענים שיוצרו טרם מעצר חברי הכנופיה משמשים עתה את אנשי העולם התחתון באשקלון ובערי המרכז.

עוד באותו נושא:
תיעוד: קורבן ניסיון החיסול שרד בעבר ירי
ניסיון חיסול באשקלון: גבר נפצע אנוש מפיצוץ ברכב
בעקבות החיסול הקודם: 8 מחייליו של דומרני נעצרו בדרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully