וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: חף מפשע הוצת למוות לאחר שנחשד כפדופיל

ביג'אן איברהימי בן ה-44 צילם בני נוער שהשחיתו את סלי הקניות שלו. שני צעירים, שהאמינו שהוא סוטה שמצלם קטינים, היכו אותו עד שאיבד הכרה - ואז העלו אותו באש עד שמת

גבר חף מפשע הוכה והוצת למוות בביתו בידי שני צעירים, שחשבו בטעות שהוא פדופיל. כלי תקשורת בבריטניה דיווחו בימים האחרונים כי ביג'אן איברהימי, תושב העיר בריסטול בן 44, נרצח לאחר שצילם תמונות של בני נוער שהשחיתו את סלי הקניות שלו. על פי החשד, ג'יימס לי בן ה-24, שחשב כי מדובר בסוטה, החליט לקחת את החוק לידיים והיכה אותו עד לחוסר הכרה. בשלב זה, הצטרף ללי חברו סטפן נורלי, ויחד הם שפכו על איברהימי חומר דליק והעלו אותו באש – עד שמת.

עוד בטרם הוכה למוות, נלקח איברהימי לחקירת המשטרה בעקבות החשד שעלה לפדופיליה. לאחר שהתברר כי מטרתו הייתה לתעד משחיתים, הוא שוחרר. "כשהמשטרה לקחה אותו, כולם הריעו", סיפר אחד השכנים. "ואז הוא חזר לזה (לרצח)". שכן אחר הוסיף: "מי שהפיץ את השמועות האלה, צריך עכשיו לחיות עם זה". לדבריו, איברהימי "לא היה פדופיל ועכשיו הוא מת. זה גיהינום שצריך לשבת על המצפון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איראני שהתגורר בגפו. איברהימי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסיפור החל ב-12 ביולי, אז תיעד איברהימי את המשחיתים. הקורבן, יליד איראן שהתגורר בגפו, תכנן להעביר את הווידאו כראיה למשטרה, אך עד מהרה התפשטה השמועה שהובילה למותו. לדברי המשטרה, לי הודה ברצח ונורלי הודה בסיוע לעבריין. השניים יואשמו בבית המשפט בבריסטול בחודש הבא.

"אדון איברהימי נעצר בחשד להפרה של הסדר הציבורי ולאחר שתושאל, הוא שוחרר בלא תנאים מגבילים", אמר מרטין דנסקום, דובר המשטרה המקומית. "אנו יכולים לומר באופן חד-משמעי שהוא לא צילם תמונות מגונות ושום דבר מחשיד לא נמצא במחשבו". בהודעה מטעם משפחתו, תיארו אותו קרוביו כ"אדם אוהב ואכפתי". "ביג'אן היה שקט, אדם מוגבל שהשמחה היחידה שלו בחיים הייתה הגינה שלו והחתול שלו", מסרו. "הוא היה דוד נהדר ואח חם ותומך".

לקריאה נוספת
תמונות ילדיכם בפייסבוק? מכרה זהב לפדופילים
סערה בספרד: אנס 11 ילדים ושוחרר כי היה מרגל?
זעזוע בארה”ב: פעוטה מתה מאונס שאמה ”הזמינה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully