וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח נאוה חן: "היא נפלה עליי"

25.10.2013 / 12:57

בית המשפט קבע שאבנר טווק בן ה-49, החשוד בדקירת בת זוגו לשעבר בתל מונד, יישאר במעצר 7 ימים נוספים. נציג המשטרה סיפר שבחקירתו טען טווק כי לא התכוון להגיע לתוצאה הזו

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שישי) בשבעה ימים נוספים את מעצרו של אבנר טווק, החשוד שרצח את בת זוגו לשעבר, נאווה חן, בתל מונד השבוע, לאחר שהתקבלה הסכמה בין הצדדים. במהלך הדיון עלה כי בתיק ישנן ראיות רבות הקושרות את החשוד לביצוע הרצח. נציג המשטרה טען בדיון כי טווק אמר לחוקריו שלא התכוון לדקור את חן, אלא היא נפלה עליו, וכן טען שלא התכוון להגיע לתוצאה הזו.

עו"ד גיא עין צבי מהסניגוריה הציבורית, אמר בתגובה: "היום אנחנו הסכמנו להארכת המעצר של אבנר עד ליום חמישי על מנת שהחקירה תתקדם ועל מנת שצוות החקירה לא יוכל לטעון אנחנו מפריעים לקידום החקירה". עו"ד עין צבי מתח ביקורת על התנהלותו של מפכ"ל המשטרה בפרשה. "הוא מצא לנכון להודיע באמצעי התקשורת לבתה של המנוחה על מהלכי החקירה מתוך חדרי החקירה. זה בעיני מהלך בלתי נסבל, ואחר כך באים בטענות לסניגורים על שהם מדליפים פרטים מתוך חדרי החקירות".

אבנר טווק, חשוד ברצח נאוה חן. באדיבות המשפחה
"לא התכוון". חן וטווק/באדיבות המשפחה

המשטרה עצרה את טווק אתמול באשקלון בתום מצוד בן יומיים. שוטרי מרחב השרון, שלכדו את טווק בסיוע כוחות ממרחבים נוספים, העבירו אותו לחקירה בתחנת משטרת כפר סבא. לדברי מפקד מרחב שרון, תת-ניצב קובי שבתאי, הוא שיתף פעולה בחקירה וקשר עצמו לרצח. על פי המידע שהתקבל במשטרה, טווק התגורר בתקופה האחרונה ברכבו. גורם במשטרה אמר לוואלה! חדשות כי הוא החזיק ברשותו כמה טלפונים ניידים והיה רשום בכמה כתובות מגורים. "בהמשך לפעילויות הסמויות והגלויות שביצענו, כולל שימוש באמצעים טכנולוגיים והפעלת מסוק וכוחות בשטח, הצלחנו לזהות הבוקר את החשוד", אמר אתמול תנ"צ שבתאי. "הוא לא ניסה להימלט, הוא הופתע על ידי הכוח".

כפי הנראה, טווק נמלט מהזירה לאחר שרצח לכאורה את חן בדקירות סכין. חן בת ה-42 נמצאה על ידי בתה כשהיא מוטלת בכניסה לביתה, וזו הזעיקה את המשטרה ואת מד"א, אשר פינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא תוך כדי פעולות החייאה, שם היא מתה מפצעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הלווייתה של נאוה חן שנרצחה אתמול בתל מונד. שלומי גבאי
הלווייתה של חן/שלומי גבאי

חן וטווק, בן 49, סיימו את מערכת היחסים ביניהם לפני כחודש. במהלך חודש אוקטובר, פנתה הקורבן פעמיים לתחנת המשטרה בנתניה. בתחילת החודש התלוננה על איומים, כאשר לדבריה בן הזוג איים שייספר עליה דברים לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא יצא מהבית ולאחר מען איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט. לאחר התלונה, התקשתה המשטרה לאתר את האיש משום שלא הייתה לו כתובת קבועה. המשטרה הציעה למתלוננת מקלט כמה פעמים, אך זו סירבה לעזוב את ביתה.

עוד בנושא:
מעסיקי החשוד ברצח נאוה חן: "הוא נראה תמיד עצבני"
כך נלכד החשוד ברצח בתל מונד: שלב אחרי שלב
לאחר 48 שעות: נעצר החשוד ברצח זוגתו לשעבר בשרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully