וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח בדקירות את בת זוגו לשעבר בביתה בשרון

22.10.2013 / 10:25

האישה, אם לשלוש בת 42, נדקרה בתל מונד ופונתה לבית החולים שם נקבע מותה. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות לאיתור בן הזוג החשוד במעשה. האישה התלוננה נגדו כבר בעבר על איומים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

אישה בת 42 נדקרה למוות הבוקר (שלישי) על פי החשד על ידי בן זוגה לשעבר בביתה ברחוב החרות ביישוב תל מונד ליד נתניה. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהיא במצב אנוש עם דקירות בפלג גופה העליון - ושם כאמור נקבע מותה.

כפי הנראה האישה והחשוד, בן 49, סיימו את מערכת היחסים ביניהם לפני כחודש. מהמשטרה נמסר כי האיש, שזהותו ידועה למשטרה, חשוד שדקר את האישה מסיבה שטרם ברורה ונמלט מהמקום לאחר המעשה. שוטרים פתחו בסריקות נרחבות בניסיון לאתרו.

במהלך חודש אוקטובר, פנתה הקורבן פעמיים לתחנת המשטרה בנתניה. בתחילת החודש התלוננה על איומים, כאשר לדבריה בן הזוג איים שייספר עליה דברים לחבריהם. אז, לטענתה, היא ביקשה להפסיק את הקשר. הוא יצא מהבית ולאחר מען איים עליה שוב, ככל הנראה בהודעות טקסט.

לאחר התלונה, התקשתה המשטרה לאתר את האיש משום שלא הייתה לו כתובת קבועה. המשטרה הציעה למתלוננת מקלט כמה פעמים, אך זו סירבה לעזוב את ביתה. הבוקר, על פי החשד, הגיע בן הזוג לשעבר למקום, דפק על דלתה ודקר אותה בפתח הבית. היא צעדה צעדים ספורים והתמוטטה, ואחת מבנותיה, שמצאה אותה, הזעיקה את מד"א ואת המשטרה.

חובש רפואת חרום כונן של מד"א, ניב בוחבוט, סיפר כי מצא את האישה מוטלת על המדרכה סמוך לכניסה לבית פרטי, כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה ודופק, וסימני דקירה על גופה. "מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה. במקום היו בני המשפחה ואנשים מהיישוב", סיפר בוחבוט. "ניידת טיפול נמרץ שלנו הגיע בתוך זמן קצר והצוות הצטרפו לפעולות ההחייאה".

פרמדיק מד"א עאבד קשקוש הוסיף שמצבה היה קשה ביותר ולא יציב. "הדופק חזר והפסיק. החלטנו לפנות אותה תוך פעולות החייאה, ופינינו לבית החולים מאיר, כשאחת מבנות המשפחה התלוותה אלינו. בחדר הטראומה בבית החולים הרופאים המתינו לנו והמשיכו את מאמצי ההחייאה".

לקריאה נוספת:
דקר למוות את אשתו כי לגלגה על גודל איבר מינו
חשד: בעל רצח את אשתו וניסה להתאבד בתל אביב
חשד: רצח את חברתו לשעבר וניסה להתאבד

(עדכון ראשון - 9:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully