וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהשלים חצי מרתון: הכלב האצן מת מהתקף לב

שבועיים לאחר שברח מביתו באינדיאנה, השלים את הריצה המאתגרת והפך כוכב מעוטר, מת בוגי הלברדור במפתיע. "הוא היה פרחח ונהנה מאוד מהתהילה", ספד הבעלים בדף המעריצים שפתח

עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ההישג המרשים התחלף בצער כבד: בוגי, כלב לברדור שברח לפני כשבועיים מביתו באוונסוויל, אינדיאנה, והשלים ריצת חצי מרתון, מת בשבוע שעבר בפתאומיות כתוצאה מהתקף לב. בשבועיים האחרונים הפך הכלב החום והחביב לכוכב בארצות הברית, הודות להישג המרשים – הוא היה לכלב הראשון שסיים ריצת חצי מרתון ללא סיוע אנושי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקדים 1,128 מהמשתתפים במרוץ. בוגי עם המדליה שקיבל בקו הסיום/מערכת וואלה!, צילום מסך

את 21 הקילומטרים השלים בוגי בן העשר בשעתיים ורבע, ובכך הקדים 1,128 משתתפים אחרים. המאמץ זיכה אותו במדליה, בדומה לזו שקיבלו הרצים על שתיים. עם הגיעו לקו הסיום, ומכיוון שאיש לא ידע למי הוא שייך, נלקח בוגי למקלט לבעלי חיים, שם איתרו אותו בעליו המודאגים ושמעו על ההישג מעורר הגאווה.

"הוא נהנה מאוד מתשומת הלב", ספד הבעלים ג'רי באטס למחרת המוות, בדף הפייסבוק שפתח למען מעריציו של האצן הפרוותי. "התוודעתם אליו ככלב הראשון שרץ חצי מרתון ללא סיוע, אבל עבורי ועבור ילדיי, הוא היה חבר, כלב שמירה ובן משפחה". באטס ציין כי לכלבו היה עבר עשיר של בריחות מהבית. "בוגי היה פרחח והלך לאן שרצה. הוא עשה מעשי קונדס וגם לא היה ביישן מכדי לנצל את התהילה", סיכם בעצב.

לקריאה נוספת:
פסק הלכה בסוריה: אפשר לאכול כלבים כדי לשרוד
הכלב אכל את השטרות – משרד האוצר שלח פיצוי
הבריחה כלבלבים יקרים בחיתול - ונעצרה במכס בנתב"ג

(עדכון ראשון: 23:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully