וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: הורים מכרו את בתם תמורת אייפון וזוג נעליים

התביעה בשנגחאי הגישה נגד ההורים הצעירים כתב אישום בגין סחר בבני אדם, לאחר שמכרו את הילדה באמצעות מודעה באינטרנט. ההורים: "רצינו חיים טובים יותר בשבילה"

זוג הורים צעיר מסין עומדים לדין במדינה לאחר שלכאורה מכרו את בתם התינוקת והשתמשו בכסף על מנת לקנות אייפון. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, התובעים בשנגחאי הבירה האשימו את בני הזוג בסחר בבני אדם. על פי טענת החוקרים, השניים הציעו את בתם השלישית לאימוץ ברשת בתמורה לכסף, שבו השתמשה האם לרכישת אייפון, נעלי ספורט יוקרתיות ומוצרים נוספים.

הדיווחים לא פירטו לגבי הסכום שבעבורו מכרו בני הזוג את התינוקת, אולם במודעה שפרסמו ברשת הם דרשו סכום בין 30 אלף ל-50 אלף יואן (17-28 אלף שקלים). בני הזוג אמרו למשטרה שרצו שלבתם יהיו חיים טובים יותר ממה שיכלו לספק לה, משום שהיו להם כבר שני ילדים גדולים יותר. "מסירת הילדה לא נעשתה על מנת להשיג תגמול", נאמר באחד הדיווחים, "אלא על מנת לתת לה עתיד מבטיח יותר".

בשנה שעברה פורסם סיפור נוסף של אזרח סיני שהיה מוכן להרחיק לכת באופן קיצוני על מנת להשיג מוצרים של חברת אפל. נער בן 17 מכר את אחת מכליותיו והשתמש בכסף לרכישת מכשירי אייפון ואייפד. הנער הוא תושב המחוז אנחווי שבמזרח סין, מהאזורים העניים ביותר במדינה, שרבים מתושביו עוקרים מבתיהם כדי לחפש עבודה במקומות אחרים. אחרי שרכש את מכשיר הטלפון ואת מחשב-הלוח, הודה הנער בפניו הוריו כי מימן אותם באמצעות מכירת הכלייה. בעקבות המקרה, הואשמו חמישה בני אדם בחבלה מכוונת.

לקריאה נוספת:
סין: חסר אמצעים שנזקק לקטיעת רגל - ניסר אותה
פתרון לתעלומה בסין? "הדודה עקרה את עיני הילד"
רצחה את בעלה, ביתרה גופתו ובישלה אותו בסיר לחץ

(עדכון ראשון: 19:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully