וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה גודל את רוצה אותו?

מוטי גל

15.8.2002 / 6:28

אתר חדש מציע שירות לחישוב גודל הפין, לפי אורך היד, הרגל והאף; חברת קונדומים אירופית הקימה את האתר, כדי שבנות יוכלו לקנות לאהובן קונדום בגודל הנכון; שחק אותה פינוקיו!

כל בחורה מכירה את הרגע הזה: את יוצאת עם בחור, הוא מוצא חן בעינייך ורק שאלה אחת עוד מנקרת בראשך מה יש לו שם בג'ינס. כן בניגוד לגברים שבדרך כלל יודעים מה הם הולכים לקבל (חוץ מחזיות פוש אפ בוגדניות), הבנות נאלצות לסמוך על המזל. אתר אינטרנט חדש אמור להביא לבנות גאולה, וקצת שליטה על חייהן. האתר, שהוקם ע"י חברת הקונדומים האירופית "קונדומי", מציע שירות חישוב גודל איבר המין הגברי, ע"י הקלדת אורך האף, כף היד וכף הרגל.

לדברי יצרנית הקונדומים, הנוסחה הסודית המעריכה את "גודל הגבריות" פותחה על ידי מדענים. האתר הקרוי "קונדום סיסמוגרף" מנפק את הערכת גודל האיבר בתוך שניות לאחר הקלדת הנתונים.

אולם מנהלת השיווק של חברת הקונדומים, ויקטוריה וולס, טוענת כי לאתר גם צד רציני: "בנוסף לכיף, האתר מיועד לסייע לבנות הזוג, המהוות 40% משוק רוכשי הקונדומים, לרכוש קונדומים בגודל הנכון".

חברת הקונדומים "קונדומי" סירבה למסור פרטים אודות הנוסחה הסודית, מחשש כי היא תיפול לידי המתחרים. דובר החברה מסר כי היא נבדקה מדעית ונמצאה נכונה ואמינה. עם זאת, האתר מזהיר כי "המידע בו מיועד לצרכי בידור בלבד, וכי החברה אינה נוטלת אחריות על מידע שגוי בשירות החישוב". עכשיו אתן הבנות מוזמנות לבדוק את האתר לפני שהאקרים בעלי זין קטן יפילו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully