וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנשי שירזי הונו רשת ישרוטל במאות אלפים

14.10.2013 / 9:22

חודרים לטריטוריה של אברג'יל? חמישה נעצרו בחשד שהקימו חברת קש, דרכה הזמינו חדרים במלונות הרשת באילת. לאחר שמכרו את החבילות בזול - פירקו את החברה ונעלמו בלי לשלם

עוקץ המלונות הגדול: חוקרי היחידה הארצית לחקירות בינלאומיות (יאחב"ל) עצרו אתמול (ראשון) חמישה בני אדם, שחלקם משתייכים לארגון הפשיעה של העבריין הנתנייתי ריקו שירזי, בחשד שהונו במאות אלפי שקלים את רשת המלונות "ישרוטל".

לפי חשד המשטרה, החשודים הקימו חברת קש והזמינו עשרות חדרים במלונות "רויאל ביץ'" ו"ספורט" של הרשת באילת, בעונת השיא. לאחר מכן, הציעו החשודים חבילות אטרקטיביות למשפחות שביקשו לנפוש באילת, וכאשר הגיעה העת לשלם למלונות - פירקו את החברה מבלי לשלם אגורה. החשודים יובאו היום להארכת מעצרים בבית משפט השלום בראשון לציון, כאשר המשטרה מייחסת להם עבירות של זיוף, קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לביצוע פשע וכן עבירות נוספות.

העיר אילת עוברת שינויים בגזרת העולם התחתון, הודות למעצרו של העבריין אילן בן שטרית, ראש כנופייה שפעלה בעיר תחת חסותו של איציק אברג'יל, שבינתיים מרצה את עונשו בארצות הברית. בשל היעלמותם של אנשי אברג'יל מהעיר, השתלטו שם גורמים מטעם שירזי. הוא עצמו, אגב, מחכה להכרעת דינו בפרשה שבה הצליחה המשטרה לגייס עד מדינה שהפליל אותו בעבירות של הלבנת הון.

עוד בנושא
"להיפטר מהבעיה": הצצה נדירה למדיניות החיסולים של אברג'יל
יצחק אברג'יל ישוחרר מהכלא לאחר חזרתו מארה"ב?
"לבחון התנהלות המשטרה בפרשת ריקו שירזי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully