וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אושרה בניית 58 דירות בפסגת זאב

9.10.2013 / 11:20

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה בירושלים אישרה שני פרויקטים חדשים בשכונה במזרח העיר. חבר הוועדה: "ירושלים המאוחדת היא בירת ישראל והבנייה בה היא עשייה ציונית"

פרסום ראשון: בעוד שהמשא ומתן עם הפלסטינים בתיווך אמריקני נמשך, נמשכת גם הבנייה היהודית במזרח ירושלים, הזוכה לביקורת בינלאומית. לוואלה! חדשות נודע כי הבוקר (רביעי) אושרו לבנייה 58 יחידות דיור נוספות בשכונת פסגת זאב שבצפון העיר.

ההתנחלות פסגת זאב. AP
הבנייה היהודית במזרח ירושלים נמשכת. פסגת זאב/AP

מדובר בשני פרויקטים שאושרו בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה של עיריית ירושלים ברוב של ארבעה מול אחד, כאשר המתנגד היחיד היה נציג מרצ בוועדה. הפרויקט הראשון עוסק בהקמת חמישה בנייני מגורים בני חמש קומות כל אחד בפסגת זאב מזרח, שלושה בניינים שיכללו עשר יחידות דיור כל אחד, ושני בניינים נוספים שיכללו חמש יחידות דיור – בסך הכול 40 יחידות דיור. הבניינים יתפרו על פני שטח כולל של 6,077 מטרים רבועים. הפרויקט הינו בבעלות החברה הקבלנית "דליה אליאספור". הפרויקט השני שאושר הבוקר קשור בהקמת שלושה בנייני מגורים, בשטח כולל של 3,363 מטרים רבועים לכל בניין, הכוללים בסך הכול 18 יחידות דיור נוספות.

עורך דין הרצל יחזקאל, חבר מועצת העיר ירושלים וחבר הוועדה המקומית מטעם הבית היהודי, אמר בתגובה: "פסגת זאב היא השכונה הגדולה ביותר בירושלים ובארץ כולה. בניית 60 יחידות דיור בשכונה הזו היא טיפה בים, ואנו צריכים לפעול כדי להגביר את קצב הבנייה בשכונה למען הזוגות הצעירים בעיר". עו"ד יחזקאל הוסיף כי האמירות כאילו בנייה בשכונה כלשהי בירושלים היא "בעייתית" לא לגיטימיות וגורמות נזק לעיר: "ירושלים המאוחדת היא בירת ישראל והבנייה בה היא עשייה ציונית. אנו נמשיך לפעול למען בנייה בכל רחבי העיר", אמר.

לפנייה לכתב: talk2yaira@walla.com

עוד בנושא:
ארה"ב נגד הבנייה בהתנחלויות: "פעולות מערערות אמון"
אריאל: "נשתדל לזרז הבנייה, השלום עוד לא הגיע"
בכיר בעיריית ירושלים: "לשכת נתניהו מונעת בנייה בעיר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully