וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שהעסיקה המחבל שבה לפעילות: "לא חוששים"

3.10.2013 / 0:04

מסעדת "צחי בשרים" בבת ים, שבה עבדו החייל תומר חזן והחשוד הפלסטיני ברצח, תיפתח מחדש ברקע התנכלויות חוזרות ונשנות, כשבאחרונה שבהן הושלכה למקום פחית עם חומר דליק

צילום: דניאל בוק, עריכה: ליאור נאור

(צפו בהפגנה מחוץ למסעדת "צחי בשרים" לאחר הרצח)

בצל ההתנכלויות, צפויה להיפתח היום (חמישי) מחדש מסעדת "צחי בשרים" בבת ים, שבה הכירו ועבדו החייל תומר חזן, והפלסטיני נדאל עמאר, שעל פי החשד פיתה את חזן להגיע לשטחים ושם רצח אותו. זאת, לאחר שהמקום היה סגור עד תום השבעה על מותו של חזן. אתמול בבוקר נעצר תושב העיר בן 31 בחשד שגרם נזק למצלמת אבטחה של המסעדה ואתמול השליכו אלמונים פחית ובה חומר דליק לעבר בית העסק וגרמו לדליקה באחת האדניות שבחוץ. אך מנהל הסניף מבהיר: "אנחנו לא חוששים".

לאחר החטיפה והרצח, נחקר בעל "צחי בשרים" בחשד שהעסיק את עמאר, למרות שהיה שוהה בלתי חוקי בישראל, ואף ספג על כך ביקורת ציבורית. לאור הביקורת והאירועים, במשטרה החליטו לתגבר את הנוכחות סביב המקום. "הגברנו פעילות גלויה וסמויה באזור", ציין רב-פקד יוסי ראובני, ראש לשכת שיטור וקהילה במרחב איילון. "אנחנו לוקחים בחשבון את האפשרות שפורעי חוק ינסו לגרום נזק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פחית התבערה שנזרקה אמש לעבר המסעדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות זאת, ניסה אתמול בבוקר על פי החשד אדם המתגורר בקרבת מקום לתלוש כאמור את מצלמת האבטחה. עוברי אורח שהבחינו במעשה הזעיקו את המשטרה, וניידת סיור של מרחב איילון עצרה את החשוד לאחר מרדף קצר. הוא נלקח לחקירה, במהלכה הכחיש את ביצוע המעשה. המשטרה ביקשה אמש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. במקביל, בודקים אם יש קשר בין מקרה זה לניסיון ההצתה אתמול, וחוקרי המשטרה ניסו לקחת טביעות אצבעות מפחית התבערה שנזרקה ולהשוות אותן לאלה של החשוד.

הבוקר המסעדה הייתה סגורה עדיין, ושלט גדול שעליו נכתב "המסעדה תיפתח ביום חמישי בבוקר, בתום השבעה" מוצב עדיין בחזית. אולם העובדים, חבריהם של החייל שנרצח ושל החשוד ברצח, כבר נמצאים במקום ומתכוננים לפתיחה המחודשת. "אנחנו לא חוששים לקראת הפתיחה, ולא מפחדים שהמצב יסלים", אמר שלומי, מנהל הסניף, לוואלה! חדשות. "נקיים בערב הערכת מצב ונחליט אם להציב אבטחה במקום". על הביקורת שהוטחה בבעלי המקום אמר שלומי כי "בבוא העת יתבררו הדברים, ויובן מדוע העסקנו את עמאר".

מסעדת צחי בשרים, בת ים. אבי כהן
השלט המוצב מחוץ למסעדה, אתמול בבוקר/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully