וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הילדים בירושלים: האב הגיע לתשאול במשטרה

17.9.2013 / 19:06

כמה שעות לאחר שנחת בישראל ממוסקבה, הגיע אבי הילדים שנרצחו בדקירות לפי החשד על ידי אמם, לתחנת משטרת מרחב מוריה, שם יישאל על טיב יחסיו עם אשתו לשעבר

צילום: עומר מירון, ערוץ 9, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

שוטרי מרחב מוריה ממשיכים גם היום (שלישי) לחקור את נסיבות הרצח שאירע אתמול בירושלים, שבו על פי החשד תושבת שכונת ארנונה, בת 36, דקרה למוות את שני ילדיה – בני חמש ושבע, וניסתה להתאבד. במסגרת החקירה לבדיקת האירועים שקדמו לרצח הגיע אחר הצהריים אבי הילדים לתשאול בתחנת מוריה בירושלים. האב, המתגורר במוסקבה עם אשתו הנוכחית, נחת כמה שעות קודם לכן בישראל. ככל הנראה הוא יענה על כמה שאלות בנוגע ליחסיו עם אשתו לשעבר – אם הילדים החשודה ברצח. יחד עמו הגיע לתחנת המשטרה אביו – סבם של הילדים שנרצחו. כאשר נכנס לתחנה, האב סירב להגיב לשאלות וואלה! חדשות.

אבא של הילדים נרצחו אתמול על ידיד אמם. טלי מאייר
אבי הילדים בתחנת מוריה בירושלים/טלי מאייר

אתמול סיפרה לוואלה! חדשות אשתו הנוכחית של ד', אבי הילדים, כי הבשורה על מותם הכתה אותו בתדהמה. "הוא שבור מאוד. הבשורה הכתה אותו בצורה קשה מאוד. אני מקווה שהוא יצליח להתאושש מהטראומה הזו", אמרה. לדבריה, "זה קשה לו מאוד מאוד, הוא אפילו החליט לצאת מהבית ומתבודד לבדו. אנחנו מבקשים לעזוב אותו לגמרי". האב אמור להחליט מתי והיכן ייערכו לוויות בנו ובתו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם וילדיה שלפי החשד רצחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מצבה של האם החשודה ממשיך להיות קשה אך יציב. היא עדיין מאושפזת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר הניתוח המוצלח שעברה אתמול להצלת חייה, כאשר היא מורדמת ומונשמת במחלקה לטיפול נמרץ כללי. בני משפחתה הודיעו היום כי על אף החשדות החמורים המיוחסים לה, הם תומכים בה. "היא תזכה לחיבוק מהמשפחה כשהיא תחלים", אמר לוואלה! חדשות מ', בעלה של אחות החשודה, "אנחנו מתכוונים להגיע ולבקר אותה. היא לא אשמה, זו פעולה של אדם שהיה בדיכאון ונכנס לאטרף, אבל עמוק בפנים היא בן אדם מאוד עדין".

האם, נגנית עולה חדשה מרוסיה, הכירה את בעלה, נגן ג'ז ידוע במסגרת עבודתם המשותפת. עם השנים, נולדו לבני הזוג שני הילדים. סב המשפחה, המוכר בקהילה היהודית, הוא נגן פסנתר שהתפרסם בברית המועצות לשעבר. האישה נהגה ללוות את הופעותיו של בעלה. בין היתר, הסב הזמין את הצמד למופעים משותפים של "בני משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully