וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: פצצות מרגמה מסוריה התפוצצו בשטח ישראל

12.9.2013 / 10:53

הפצ"מרים התפוצצו סמוך לגדר הגבול בין ישראל לסוריה ברמת הגולן ולא דווח על נפגעים. מדובר ככל הנראה במקרה נוסף של זליגת הלחימה הפנימית בסוריה אל תוך שטח ישראל

כמה פצצות מרגמה התפוצצו הבוקר (חמישי) סמוך לתל פארס שבצד הישראלי של רמת הגולן, ליד גדר הגבול בין ישראל לסוריה. ככל הנראה מדובר זליגת ירי פצצות מרגמה מהקרבות המתנהלים בין המורדים הסורים לבין צבאו של בשאר אסד. לא דווח על נפגעים או על נזק.

אין זו הפעם הראשונה שהלחימה הפנימית בסוריה זולגת אל תוך שטח ישראל. לפני כחודש התפוצצו כמה פצצות מרגמה סמוך לגבול באזור מרכז רמת הגולן, בקרה לכוח צה"ל שנע באזור. איש לא נפגע. צה"ל הגיב לירי בשיגור טיל תמוז לעבר שטח סוריה, אשר פגע בעמדה של צבא סוריה ליד הכפר ברייקה והשמיד אותה.

"לא ברור אם הירי נעשה במכוון או בטעות, אך מכיוון שהיה מדובר בירי מתמשך שסיכן את חיילי צה"ל המסיירים באזור הוחלט להגיב באש מדויקת", מסר גורם צבאי בעקבות האירועים. בחודש לפני לכן, התפוצצו פצצות מרגמה שנורו מסוריה בשטח ישראל בכמה מקרים שונים. הנפילות היו בשטח פתוח ולא גרמו לנפגעים או לנזק, ובצה"ל קבעו כי לא מדובר בירי מכוון לעבר ישראל.

לקריאה נוספת:
בתגובה לפצמ"ר: צה"ל ירה טיל תמוז לעבר עמדה סורית
נמשכת הזליגה: 3 פצצות מרגמה מסוריה התפוצצו בגולן
מתחמם בגבול סוריה: צה"ל הפגיז יעד ממנו נורתה אש לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully