וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 3.5 הורגשה בירושלים וים המלח

הרעידה הורגשה קלות בשעה 4:20 לפנות בוקר באזור הבירה ומעלה אדומים. "זה דבר נורמלי בים המלח", אמר דב זאקוסקי מהמכון הגיאופיסי. לא דווח על נפגעים או על נזק

רעידת אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר הורגשה הלילה (חמישי) בצפון ים המלח ובאזור ירושלים, כך נמסר מהמכון הגיאופיסי לישראל. לא דווח על נפגעים או על נזק.

הרעידה הורגשה בשעה 4:20 לפנות בוקר במרחק של כ-30 קילומטרים מירושלים. "זה הורגש ממש. קיבלנו תגובות מירושלים ומעלה אדומים שאנשים הרגישו בבתים", כך אמר הבוקר (חמישי) דב זאקוסקי מהמכון הגיאופיסי לקול ישראל. "זו רעידה חלשה שהיא סף הרגישות שאנו מרגישים בה בבתים", אמר זאקוסקי שהדגיש כי בעוצמות כאלה לא נרשמות תופעות לוואי כמו נפגעים או נזק. "זה דבר נורמלי בים המלח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרעידה הכתה באזור צפון ים המלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש יוני האחרון הכתה רעידת אדמה בעוצמה 4.8 סמוך לחופי סיני, ממערב לחצי האי - והיא הורגשה היטב בעיקר באילת. תושבים רבים דיווחו לוואלה! חדשות כי חשו ברעש, אולם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מהמכון הגיאופיסי נמסר כי מוקד הרעש ממוקם כ-200 קילומטרים מדרום-מערב לאילת באזור מפרץ סואץ.

יוסי, תושב המרכז ששהה באילת, סיפר אז לוואלה! חדשות: "בדיוק עלינו לחדר, התחלנו לארוז את התיקים לקראת החזרה למרכז. פתאום אשתי אמרה לי: 'מה זה? החדר זז'. בהתחלה חשבתי שיש לי סחרחורת אבל הרגשתי באמת שהחדר זז. התמונות על הקיר קצת רעדו אבל לא יותר מזה. אנחנו בקומה שישית אז הרגשנו את זה די חזק. לא הרגשנו סכנה או פחד". הוא הוסיף כי בעקבות הרעידה יצאו כמה מהאורחים למסדרון, "אבל לא הייתה פאניקה ואין פה נזק".

לקריאה נוספת:
רעידת אדמה בעוצמה 4.8 הורגשה באילת; "החדר זז"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully