וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלשינון בימין: דווחו על יהודיות שיוצאות עם ערבי

יהושע בריינר

9.9.2013 / 13:26

ארגון להב"ה למניעת התבוללות פתח מענה טלפוני שנועד "להציל את בנות ישראל" שמתראות עם ערבים. "אם את בקשר עם גוי וזקוקה לעזרה מידית הקישי אחת", נאמר לפונים לקו

צילום מסך

המלחמה של הימין נגד זוגות מעורבים עולה מדרגה: ארגון להב"ה (למניעת התבוללות בארץ הקודש) פתח "מלשינון" חדש שמיועד לקלוט מידע על בנות יהודיות שיוצאות עם בחורים ערבים. פרט לאפשרות "להלשין", מפרסמים אנשי הארגון הימני במענה האוטומטי מידע אודות ערבים שיוצאים עם יהודיות ואף חושפים את מספרי הטלפון הפרטיים שלהם וכן את היישובים שבהם הם מסתובבים. בנוסף, מבקשים המפעילים של הקו לסייע לבנות שמתראות עם ערבים.

"אם את בקשר עם גוי וזקוקה לעזרה מידית הקישי אחת", נשמע הדובר בקו, "אם אתם מכירים גוי שיוצא עם יהודיות או גוי שמתחזה ליהודי הקישו שלוש", מציג הדובר אפשרות נוספת. לדברי אנשי הארגון, מטרת הקו היא "להציל את בנות ישראל". כך למשל "מזהיר" הקו מפני איסמעיל העובד באחת הערים במרכז הארץ, ואשר יוצא עם ישראליות, ומפני אדם שלדברי אנשי הארגון מתחזה ליהודי בפייסבוק שם הוא יוצר קשר עם נשים יהודיות.

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, איש תנועת כ"ך לשעבר, אמר כי מאז החל ה"מלשינון" לפעול הצליחו אנשי הארגון להציל - כדבריו - 10 נשים. "המטרה היא להעביר דיווחים מידיים על בנות שיוצאות עם ערבים ועל ערבים שמתחזים ליהודים כדי להפיל ברשת יהודיות", אמר גופשטיין. לטענתו, כל דיווח שמתקבל מטופל באופן מידי ואף מציל חיים. "אנחנו מגיעים לאותה נערה ומסבירים לה איזה חיים צפויים לה עם אותו מוחמד שעכשיו קורא לעצמו יוסי". על פרסום מספרי הטלפון אמר גופשטיין כי הדבר נועד על מנת "שכל אדם יסביר בדרכו שלו לאותו ערבי למה כדאי שייצא עם פאטמה מהכפר ולא עם יעל או עינת".

"אני רק מפרסם את המידע לציבור ומה שכל אחד עושה איתו זה לא ענייני. כל מידע שמפורסם נבדק היטב. דווקא עכשיו, בעשרת ימי תשובה, זה הזמן למנוע התבוללות".

לקריאה נוספת:
תלונה נגד ארגון להב”ה: פועלת להסתה פרועה בירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully