וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקון האופנה של התקיפה בסוריה

2.9.2013 / 11:15

הדיון בחדר המצב של אובמה היה כה גורלי, ודווקא בשל כך בלטה בו החולצה הוורודה שלבש שר ההגנה הייגל. והאם יש בכלל משמעות לעניבה ולחליפה כאשר מזעיקים אותך לעבודה בשבת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון קרי בעניבת סלמון, ג'ו ביידן עם כחול מוקפד - והייגל בהופעת השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערב מינויו לתפקיד שר ההגנה, יריביו של צ'אק הייגל טענו שהוא אינו כשיר למלא את המשרה הרמה. הסנאטור לשעבר מנברסקה, שהיה מפקד כיתת לוחמים בווייאטנם, הציל את חיי אחיו, וזכה במלחמה בחמישה עיטורי גבורה. כל זאת, כמובן, לא הפריע למתנגדיו להיטפל אליו ולשלוף התבטאויות מעברו, שהציגו אותו כ"רכרוכי", לכאורה, בענייני ביטחון. שמועות אחרות היו מצוצות מן האצבע.

חודשים רבים חלפו מאז. כיום אין מי שמערער על מידת התאמתו של הייגל לתפקיד. ביום שבת בבוקר, גם הוא השתתף בדיון המסווג שכינס אובמה בחדר המצב שבבית הלבן, שאחריו הודיע הנשיא כי ידון בקונגרס על אפשרות לתקוף בסוריה.

בניגוד לשאר הגברים והנשים בפגישה, שעטו מדים או ביגוד רשמי-ראוי-מנומס כשהוזעקו לבית הלבן, הייגל היה היחיד שלא כפה על עצמו חליפה ועניבה בסוף השבוע: הוא לבש חולצה ורודה-סגלגלה, ומעליה השליך מקטורן קל בצבע בז'-ירקרק.

אחרי פרסום התמונה, הייגל זכה לשבחים ברשתות החברתיות בשל ה"בחירה הנועזת" שעשה. זה זעק תכל'ס, זה שידר: עכשיו צריך לדבר, לא להתגנדר. הפרשן עזרא קליין התמוגג ב"וושינגטון פוסט", וכתב: "שאלה: מה עליך ללבוש כשהנשיא אובמה קורא לך לחדר המצב ביום שבת, כדי לדון האם להפציץ את סוריה? התשובה: אם אתה שר ההגנה צ'אק הייגל - תלבש משהו מדהים".

וולטר היקי, מה"ביזנס אינסיידר", הבחין בפרט נוסף בתצלום: "הכל נפלא בתמונה הזו. החולצה של הייגל, האישה על הצג שיושבת בסלון שלה. הכל".

קשה להאמין שהנשיא אובמה ינזוף בהייגל על הלבוש הזרוק: הוא עצמו מיהר להיפטר מהחליפה באותו בוקר שבת בהיר, תחילתו של סוף שבוע ארוך בארה"ב. כחצי שעה אחרי נאומו בגן הוורדים, אובמה וסגן הנשיא ביידן כבר הסתלקו כדי לשחק גולף. באתר האינטרנט של המגזין "אטלנטיק" ציינו כי הייגל לא הוזמן למשחק, אולי מפני שאובמה לא הרגיש נוח מספיק כדי לעמוד לצד אדם "בעל חוש אופנה כה מפותח".

שיחת חוץ - טורים קודמים
סיפורה של מתקפת הכרישים הנוראה בהיסטוריה
בלי תמונות זוועה: בארה"ב מביטים על סוריה מרחוק
לראות גן עדן בכל נאצי, מחבל ומנהיג שרצח מיליונים
להדליף סודות ולהישאר בחיים: ניצחונו הקטן של מנינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully