וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע ההרג בדבורייה: "עקב אחרי גרושתו ואיים עליה"

1.9.2013 / 17:47

אחיה של זוהיירה ג'יג'ני, שנרצחה עם שתי בנותיה ואדם נוסף בידי בעלה לשעבר, אמר כי החשוד התנהג באובססיביות. "הוא היה משקיף לביתנו", אמר והאשים את המשטרה באזלת יד

צילום: טל אנגלנדר, ערן גילווארג, ביה"ח רמב"ם עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

האם מסע הרצח בדבורייה היה ידוע מראש? אחיה של זוהיירה ג'יג'יני אמר היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי בשיר נג'אר, החשוד ברצח אחותו ושלושה נוספים, הטריד אותה ואיים עליה במשך תקופה ארוכה. על פי המשטרה, הנרצחת הגישה בעבר תלונה נגד החשוד ברצח, ששם קץ לחייו, אך לא בגין הפעלת אלימות. התלונה נבדקה והחומר הועבר לפרקליטות – אולם, כאמור, ההליכים נגדו לא הבשילו לכדי הגשת כתב אישום בשל חוסר בראיות. נג'אר, מסתבר, ריצה בעבר תשעה חודשי מאסר אחרי שהורשע בשנת 2006 בעבירות של אלימות במשפחה בעקבות תלונה של מי שהייתה אז אשתו. הוא ערער על העונש, אולם זה נדחה על ידי בית המשפט המחוזי. מבדיקת המשטרה עלה כי האקדח עמו ביצע החשוד את מסע הרצח היה גנוב.

בתו בת ה-15 של נג'אר, היחידה שנותרה בחיים אחרי הירי של אביה, נותחה במשך כמה שעות בבית החולים רמב"ם בחיפה. לפנות ערב היא הועברה למחלקה לטיפול נמרץ ומצבה מוגדר עדיין אנוש.

עוד באותו נושא:
מסע הרצח בדבורייה: בוקר אחד, חמש גופות
מסע הרצח - שלב אחרי שלב

זירת הרצח בדבורייה, ספטמבר 2013. ערן גילווארג
זירת הרצח בדבורייה, היום. בתמונות הקטנות, ארבעת הנרצחים/ערן גילווארג

"הם התגרשו לפני שנתיים ומאז הוא כל הזמן הציק לה ועקב אחריה", סיפר האח בדראג' ג'יג'יני, "הוא כל הזמן היה הולך אחריה ומצלם אותה בכל מיני מקומות". לטענתו, נג'אר נהג אפילו לעלות להר מול בית משפחתה של גרושתו, שם היה משקיף לעברה. האח העלה טענות קשות בנוגע לחוסר ההתערבות של גורמי אכיפת החוק בפרשה. "הוא היה מאיים עליה. המשטרה ידעה על זה ולא עשתה שום דבר", כך לדברי ג'יג'יני. "אמרתי לה שאי אפשר לסמוך עליו ותראה מה קרה עכשיו", הוסיף.

במהלך התקופה, כך התברר, ניסו בני משפחת הנרצחת לפנות לקרוביו של נג'אר בן ה-48 כדי שאלה ישפיעו עליו, אולם הדבר לא הועיל. לדבריהם, הוא המשיך להפריע לה ולאיים עליה. לדברי תושבים אחרים בכפר, שהיו אף הם עדים להתנהגותו החריגה של החשוד ברצח, נג'אר היה "מסתובב" כל הזמן ולא ברור כלל אם הוא עבד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אדם טוב"

לעדויות אלה מצטרפת גם עדותו של אחד העובדים בבית האבות, שם רצח לפי החשד נג'אר את גרושתו ואת בתם המשותפת, למא בת החמש. האיש, שסירב להזדהות בשמו, העיד כי מדובר דווקא ב"אדם טוב" אותו הכיר לפני כעשור. בנוסף הוא ציין כי נג'אר היה מוכר למשטרה ולרשויות הרווחה וכי "חבל שמשחררים אדם כזה". "בטח הייתה לו בעיה, אם הוא היה כזה אלים", הוסיף.

בסוכות האבלים ליד בתי המשפחות שיקיריהם נרצחו אמרו כי המניע לטבח שביצע נג'אר אינו ברור. הם הוסיפו כי הוא התגרש פעמיים בעבר וכי לא היה לו קשר עם בנותיו, ששתיים מהן הוא רצח. "אין אכיפה כמו שצריך, ומי שרוצה להשיג נשק יכול לעשות את זה די בקלות", אמר אחד מתושבי הכפר.

עבדאללה עזאיזה, אחיו של עבד א-סלאם עזאיזה העובד בבית האבות בו עבדה הגרושה, ואשר נרצח במסע הירי של נג'אר אמר כי אין לו מושג מדוע אחיו נורה. עם זאת, הוא העריך כי ייתכן וזה קשור לעובדה שאחיו עזר לג'יג'יני לחזור לעבודה בבית האבות. "היום זה היה היום הראשון שלה בעבודה, אולי בגלל זה הוא רצה לפגוע בה. זה הלם קשה מאוד. החיים שלו נגדעו באמצע ללא סיבה". הוא ספד לאחיו ואמר: "הוא היה איש משכיל וטוב לב. (הרוצח) ירה בו שלושה כדורים, ואני מבין שהוא הגיע לבית חולים כבר ללא דופק". באירוע נרצחו גם בתו בת החמש של האיש, למא ובתו בת ה-16 מאדלין.

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully