וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשת זועמת על לפיד: "שקרן, עישנתי איתך ג'וינט"

שר האוצר חזר בראיון על טענתו כי מעולם לא עישן גראס, וקומם עליו גולשים רבים בפייסבוק, בהם סופיה ארגמן, שטוענת כי עישנה עמו בעבר בביתו בתל אביב: "אתה דבק בשקר שלך"

צילום: אבי כהן, טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בראיון בוואלה! חדשות, בו הכחיש לפיד כי עישן סמים)

הרשת שוב סוערת - ולפיד שוב על המוקד. גולשת בשם סופיה טרוטוש ארגמן העלתה אמש (שבת) פוסט לפייסבוק, בו סיפרה כי עישנה בעבר ג'וינט עם שר האוצר, יאיר לפיד, בביתו בתל אביב, וטענה כי החליטה להיחשף בשמה המלא בעקבות ראיון שהעניק לפיד למוסף "7 ימים" בעיתון "ידיעות אחרונות", שבה הכחיש כי עישן אי פעם ג'וינט. "עישנתי איתך ג'וינט!!! אצלך בבית!!! יחד עם חבר שלך!!! בדירתך ברחוב הירקון", כתבה בזעם ארגמן.

בראיון עם לפיד שפורסם בסוף השבוע החולף הוא טען: "החלטתי בגיל מאוד צעיר שאת זה אני לא רוצה, אני נגד זה". בעקבות דבריו של שר האוצר, החליטה ארגמן להיחשף ופנתה אל לפיד בפוסט שכתבה: "אין ברירה, מר לפיד, נשברתי. המצחיק הוא שיכולת לצאת מזה איכשהו, אני העדפתי לא להיחשף בהקשר שלך, בחרתי להישאר ברמת 'מקור' אנונימי של העיתונאי אורי משגב, באמת לא רציתי לקשור עצמי בך. דחיתי ראיונות עיתונות וטלוויזיה לתוכניות רציניות ביותר, עכשיו אני ממש רותחת", כתבה ארגמן. משגב פרסם בעבר באתר "הארץ" עדויות של אנשים שטענו כי עישנו גראס עם לפיד בעברם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטור שכתב לפיד, שצילומו הופץ ברשת בחודש פברואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר בחודש פברואר השנה, חודשים ספורים לאחר שמפלגת יש עתיד בראשותו קיבלה בבחירות 19 מנדטים, סערה הרשת בעקבות צילום של מאמר שכתב לפיד בימיו כעיתונאי וסופר, שבו הוא מפרט 100 דברים שעל אדם לעשות לפני גיל 30, כאשר מספר 40 ברשימה היא "לעשן ג'וינט". הרשימה הופיעה בספרו של לפיד "עומדים בטור" - שמאגד טורים שכתב ל"ידיעות אחרונות" במהלך השנים) - והצליחה לעורר את חמת הגולשים על הצביעות לכאורה של לפיד, שהצהיר מעל כל במה אפשרית כי הוא מתנגד לעישון סמים וכי לא עישן בעבר.

"היית יוצא ראוי בכתבה", ציינה ארגמן, "אבל, תדהמה, התעקשות שאינה מובנת כלל ומעוררת דאגה אמתית בנוגע לדרך בה אתה מקבל החלטות". ארגמן המשיכה וכתבה: "וואו!!! אתה דבק בשקר שלך!!! 'האמת המזויפת שלך' ממשיכה להיות לך חשובה יותר מהאמת שלי? כל האנשים שעישנו איתך הם פיונים? אז הנה זו אני ואני ממש כועסת".
לפיד סירב להגיב.

לקריאה נוספת:
יאיר והג'וינט: לפיד מסרב להגיב, הרשת גועשת
מוחיקה מחק אותי? שאיפות של סטלן בדימוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully