וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה חדש חשוד שניסה להבריח עשרות סכיני קומנדו

קובי מנדל

20.8.2013 / 12:40

החשוד, שעלה לאחרונה מארצות הברית, דיווח כי במכולה שהגיעה לנמל חיפה נמצאים רק חפציו האישיים. חוקרי המכס גילו בה בין היתר גם פסנתרים עתיקים ועשרות בקבוקי אלכוהול

תושב מעלות תרשיחא בן 55 נתפס השבוע על ידי יחידת הסמים של המכס בחיפה בחשד שניסה להבריח עשרות סכיני קומנדו האסורים ביבוא, סכינים דמויי מאצ'טה וכן עשרות בקבוקי אלכוהול מארצות הברית. החשוד, שעלה לארץ לפני כמה חודשים מארצות הברית, הצהיר בטופסי המכס כי במכולה שהגיעה ישנם חפצים אישיים מביתו הקודם. המכולה סומנה כמטען חריג במערכת איתור המטענים החשודים ונותבה לבדיקה על ידי חוקרי יחידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכינים שנתפסו במכולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרבה ההפתעה, התגלה במהלך בדיקת המכולה, כי מלבד רהיטים וחפצים אישיים שהופיעו ברשימון היבוא, הוסתרו פריטים רבים נוספים שלא הוצהרו, כגון: כספות, נורות רבות, שני פסנתרים עתיקים ו-33 בקבוקי שתייה חריפה; אך את מירב תשומת הלב מיקדו 82 סכיני קומנדו מסוגים שונים, חלקם קפיציים וחלקם דמויי מאצ'טות, אשר אסורים ליבוא לישראל.

בחקירתו טען החשוד כי הזמין חפצים אחרים מחברת המשלוחים, שככל הנראה עשתה טעות ומכאן נובע הרישום השגוי. הסכינים, האסורות ליבוא, חולטו על ידי חוקרי המכס, ויתר הציוד הועבר להמשך הליכים ברשות המסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully