וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: האיחוד המרגש של הפנדה והגורה הקטנה

12.8.2013 / 13:19

לפני כחודש ילדה יואן יואן הפנדה הענקית את יואנזאי בגן החיות שבטאיוואן, אך בעקבות פציעה של הגורה, הן הופרדו. כעת, נפגשו שוב השתיים ופרצו בנהמות נרגשות ובליקוקים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

לפי חודש הביאה לעולם הפנדה הענקית יואן יואן את בתה יואנזאי בגן החיות טאייפי שבטאיוואן. אלא שזמן קצר לאחר מכן, כשביקשה הפנדה שמשקלה מאות קילוגרמים לתפוס וללקק את הגורה הקטנטנה – היא גרמה לה לפציעה ברגלה. לפיכך, החליטו בגן החיות לקחת את הגורה ולשים אותה באינקובטור הרחק מאמה, כדי שזו תתחזק ותחלים.

בשבוע שעבר, חודש אחרי שנולדה – זכתה יואנזאי לפגוש שוב את אמה. בתחילה, כדי לאפשר לאמא יואן יואן להתרגל לריח של בתה, נתנו לה לרחרח שמיכה עליה הגורה שכבה. רק אחר כך הציגו בפניה המטפלים את יואנזאי דרך סורגי הכלוב בו היא מוחזקת. האם הנרגשת הגיבה בנהמות ייחודיות, והחלה ללקק את גורתה הקטנה. הגורה מצדה השמיעה קולות גבוהים שהעידו על הקשר החזק שבין השתיים.

לפני שהחזירו אותה לאינקובטור, דאגו המטפלים לתת ליואן יואן בובת פנדה קטנה – כדי לבחון את תגובתה. היא הרימה את הבובה ומיד הניחה אותה בזרועותיה כמערסלת תינוק. לאחר מכן היא זרקה את הבובה, וחזרה להסתכל למקום שבו דקות ספורות קודם לכן הייתה יואנזאי. לפי אנשי גן החיות, התנהגותה של הפנדה הענקית גרמה להם להאמין שהיא תהיה אמא טובה, וכי לא ייקח זמן רב עד שיוכלו לאפשר לה לאחוז שוב את בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully