וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תאומות בנות שנה וחצי מחולצות מרכב בצפון

קובי דוד

8.8.2013 / 0:07

פקח שעבר במקום והבחין בתינוקות שהושארו במכונית בנצרת עילית כחצי שעה חילץ אותן במצב קל. "הן היו אדומות ורטובות כאילו יצאו ממקלחת". כנראה שאמן שכחה אותן בשעת סידורים

צילום: באדיבות ערוץ 10, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאומות בנות שנה וחצי פונו אתמול בבוקר (רביעי) במצב קל לבית החולים העמק בעפולה לאחר שהיו נעולות במכונית בנצרת עילית במשך כחצי שעה. הפעוטות הוצאו מכלי הרכב כשהן מזיעות ואדומות, אולם עם מדדים גופניים תקינים. מחקירה ראשונית עולה כי פקח עירייה שהבחין בהן הזעיק את המשטרה והשתיים חולצו מהמכונית. אמן, תושבת כפר כנא שבגליל, יצאה ככל הנראה לסידורים והשאירה אותן במכונית הנעולה.

תיעוד: פעוטות נשכחו ברכב לוהט - וחולצו.
הפקח שזיהה את הפעוטות במכונית

רון שריקי, הפקח שהבחין בשתיים, סיפר לחדשות 10: "ראיתי במושב האחורי שתי פעוטות בנות שנה וחודשיים בערך ברכב נעול עם חלונות סגורים. לא הבחנתי בבעל הרכב, ומיד עליתי מול הממונה שלי. פתחנו את הרכב, ראינו שתי ילדות בנות שנה וחודשיים מזיעות, ממש כאילו יצאו ממקלחת. רטובות, אדומות, לא בהכרה מלאה. מעורפלות כאלה. 20 דקות אחרי כל התהליך הזה, האם הגיעה עם עוד ילדה בת שנתיים-שלוש. לא כל כך יצא לי לדבר איתה, הייתי עסוק בלשטוף להן פנים ולתת להן לשתות".

בשבועות האחרונים אירעו כמה מקרים דומים שבהם נשכחו פעוטות בכלי רכב נעול, ואלה הסתיימו באופן טרגי. לפני כשבועיים מתה תינוקת בת חמישה חודשים שנשכחה למשך שבע שעות במכונית בהתנחלות שילה שבדרום השומרון. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום על ידי עוברי אורח ביצעו בה פעולות החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותה תוך זמן קצר. כשלהוריה נודע על האירוע, הם התמוטטו ונזקקו לטיפול רפואי.

יום אחר כך נשכחה תינוקת בת שנה וחצי בכלי רכב בחום הכבד בהתנחלות דולב, גם היא בשומרון, והתגלתה רק לאחר שלוש שעות. צוות מד"א שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה אחרי ניסיונות החייאה שלא צלחו. הפעוטה נמצאה ללא דופק וללא נשימה בכלי הרכב שחנה בחניית האולפנה בהתנחלות. היא נשכחה במכונית על ידי אביה שאמור היה להוריד אותה בגן בשעת בוקר.

בתחילת החודש שעבר הייתה זו תינוקת כבת תשעה חודשים שנשכחה על ידי אביה במכוניתו ברמת גן. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה שנמשכו בבית החולים, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי בשעות הבוקר יצא האב בג'יפ עם שלושת ילדיו, תאומים בני שש ובתו התינוקת. הוא הספיק להוריד את התאומים בגן הילדים, אולם אז, לפי עדותו, הסיחה שיחת טלפון שקיבל את דעתו. במקום להוריד את בתו בפעוטון, הוא המשיך בחזרה לבית המשפחה, שם השאיר את כלי הרכב בחניה. משם עלה על הקטנוע שלו והמשיך למקום עבודתו, מבלי לשים לב שהתינוקת עדיין במושב האחורי של הרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

על המקרים הקודמים של שכחת פעוטות בכלי רכב:
שוב: תינוקת מתה לאחר שנשכחה ברכב בבנימין
תינוקת נשכחה במכונית בשומרון - ומתה
תינוקת נשכחה בג'יפ שבע שעות ומתה; אביה נחקר

לפניות לכתב קובי דוד: davidkobi@walla.com

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully