וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של שופט שלום נעצר בחשד להברחה וסחר בסמים

6.8.2013 / 11:42

תום אלקלעי, בנו של השופט עזריה אלקלעי, נעצר גם בחשד שהפיק סם מסוג די-אם-טי, לאחר שהזמין דרך האינטרנט חבילות של הסם. המשטרה חושדת כי סחר גם בסמים נוספים

תום אלקלעי, בנו של שופט בית משפט השלום בתל אביב עזריה אלקלעי, נעצר אתמול (שני) בחשד לסחר בסמים וייבוא סם. על פי החשד, באמצעות אתרי אינטרנט שונים, הזמין החשוד חבילות סם והפיק מהן סם מסוג די-אם-טי הדומה במאפייניו לאל-אס-די. על פי חשד המשטרה, אלקלעי סחר גם בסמים נוספים. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון.

פרשת סחר בסמים אחרת הגיעה בתחילת השבוע לכדי הגשת כתבי אישום נגד שמואל מצרי, תושב חולון בן 47, אדיר קדוש בן 29 מחולון, יעקב אדרי בן 19 מחולון, דודי חייט בן 27 מראשון לציון, קובי חייט בן 33 מראשון לציון ויוסי צרפתי בן 43 מתל אביב בגין עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון לייבוא סמים, סחר ואספקת סמים מסוכנים, החזקת נשק ועוד.

על פי כתבי האישום, שהוגשו על ידי עו"ד רועי לוס ומורן טרבלסי מפרקליטות מחוז מרכז, מצרי קשר קשר לייבא עשרות קילוגרמים של קוקאין באמצעות ספינת שעשועים היוצאת ממיאמי לישראל. השישה נעצרו בפעילות משולבת של רשויות הסמים בארה"ב ובארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • סחר בסמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully